نماد آخرین خبر

واقعیت تلخ قرارداد اولمو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واقعیت تلخ قرارداد اولمو

ورزش 3/بارسلونا در تابستان امسال فقط یک خرید بزرگ داشت و او دنی اولمو بود. قرارداد این بازیکن نیز با شرایطی خاص در لالیگا ثبت شده است.
شب گذشته خاویر گومز، مدیر عامل  لالیگا در پاسخ به سوالی در مورد قرارداد دنی اولمو واقعیتی عجیب را آشکار کرد. او توضیح داد: «اگر باشگاه بارسلونا موفق به حل مشکل فرپلی مالی خود نشود، اولمو در ژانویه بازیکن آزاد خواهد بود.»
گومز به صراحت اعلام کرد که بارسا نمی‌تواند تحت یک‌سری شرایط روی دنی اولمو (26 ساله) برای زمستان حساب کند. در واقع بارسا به لطف مصدومیت آندریاس کریستنسن بود که توانست قرارداد اولمو را ثبت کند و حالا فاش شده که قرارداد او فقط تا 31 دسامبر اعتبار دارد. در واقع در یک ژانویه، بارسا باید به اندازه کافی فضای خالی در بودجه دستمزدهایش ایجاد کرده باشد تا بتواند قرارداد او را دوباره ثبت کند و اگر موفق به انجام این کار نشود، نام اولمو نیز از فهرست خارج خواهد شد.
گومز در پاسخ به اعتراض دو باشگاه رئال مادرید و بیلبائو به چگونگی ثبت قرارداد اولمو گفت: «اکنون یک بازیکن بارسا مصدوم شده و این باشگاه می‌توانست بازیکن دیگری را با استفاده از 80 درصد دستمزد او اضافه کند. قرارداد اولمو نیز فقط تا پایان دسامبر اعتبار دارد و ما با همه باشگاه‌ها یکسان رفتار می‌کنیم. داده‌ها به ما نشان می‌دهند که بارسلونا به وضوح در حال انجام کار با هدف بازیابی قانون 1:1 است. انتظار می‌رود تا زمستان بارسا بتواند بر مشکلاتش غلبه کند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره