نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پرسپولیس در آستانه از دست دادن میزبانی لیگ نخبگان

منبع
فارس
بروزرسانی
پرسپولیس در آستانه از دست دادن میزبانی لیگ نخبگان

فارس/باشگاه پرسپولیس در آستانه از دست دادن میزبانی لیگ نخبگان است.
مسئولان فدراسیون فوتبال صبح امروز نشستی را برای بررسی وضعیت ورزشگاه شهدای شهرقدس برای میزبانی از لیگ نخبگان با حضور برخی مدیران سرخابی‌های پایتخت برگزار کردند.نکته عجیب درمورد معرفی ورزشگاه میزبان پرسپولیس و استقلال، بی‌توجهی سرخ‌پوشان به نامه‌های فدراسیون فوتبال است. دبیرکل فدراسیون ابتدا روز ۵ مرداد با ارسال نامه‌ای به ۲ باشگاه از آنها درخواست کرد ورزشگاه مدنظر خود را معرفی کنند.

با این وجود غفلت مدیران ۲ باشگاه سبب شد ممبینی روز ۶ شهریور بار دیگر خواستار معرفی ورزشگاه شود و حتی در این مورد ضرب الاجل ۷ شهریور را برای آنها تعیین کند.باشگاه استقلال صبح روز ۷ شهریور در پاسخ به نامه فدراسیون فوتبال ورزشگاه آزادی و شهرقدس را به عنوان گزینه‌های خود برای میزبانی کرد و حتی صبح امروز حامد افضلی، نماینده آبی‌پوشان که برای بررسی وضعیت ورزشگاه شهدا در این استادیوم حاضر شده بود اعلام کرد ورزشگاه امام رضا(ع) و فولادشهر را نیز جزو گزینه‌های میزبانی برشمرد.

با این وجود پرسپولیسی‌ها حتی با پایان ضرب‌الاجل فدراسیون فوتبال هنوز ورزشگاه مدنظرشان را معرفی نکرده و فقط این موضوع را مطرح می‌کنند که انتخاب ورزشگاه برعهده آنها نیست.این سهل‌انگاری ممکن است تبعات بدی برای پرسپولیس به همراه داشته باشد و این تیم در نهایت نتواند از حق میزبانی خود در لیگ نخبگان استفاده کند. نکته‌ای که منجر به ادامه اعتراض هواداران نسبت به عملکرد رضا درویش خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره