نماد آخرین خبر

شوک به هانسی فلیک؛ همه وعده‌ها دروغ بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شوک به هانسی فلیک؛ همه وعده‌ها دروغ بود

ورزش 3/پنجره انتقالات بسته شد و خوان لاپورتا حتی به یکی از وعده‌هایش در معارفه دنی اولمو هم عمل نکرد.
طبق پیش‌بینی‌ها بارسلونا بدون هیچ انتقال بزرگی در روزهای پایانی انتقالات به کار خودش پایان داد. اساساً چون نمی‌توانست، نه به این دلیل که تمایل نداشت. باز هم پول به خزانه نرسید و پائو ویکتور و دنی اولمو تنها خریدهای بارسا لقب گرفتند. بارسا یک وینگر چپ، یک هافبک دفاعی و یک مدافع چپ نیز می‌خواست ولی شرایط برای خرید مهیا نشد.
مشکل از دکو یا هانسی فلیک نبود که لیست کاملی از بازیکنان مورد نیاز را آماده کرده بودند. بلکه باشگاه، برای سومین پنجره متوالی، نتوانست به قانون 1:1 لالیگا (یک خرید در ازای یک فروش) برسد، زیرا لاپورتا و مدیرانش نتوانستند اسپانسری پیدا کنند که جبران ضرر ناشی از عدم پرداخت 40 میلیون یورویی شرکت لیبرو برای خرید بخشی از استودیو بارسا بشود (تنها بخشی از آن از طریق آرامارک به دست آمد).
با وجود وعده‌های تمام نشدنی رئیس‌ که در معارفه دنی اولمو نیز بارها تکرار کرد، مبنی بر اینکه قبل از بسته شدن بازار، باشگاه را به قانون 1:1 باز می‌گرداند و می‌تواند بازیکنانی مانند نیکو ویلیامز یا لیائو را بخرد، در نهایت بارسا بدون خرید ستاره بزرگ به کارش پایان داد.
در واقع آنها اظهاراتی پوپولیستی بودند که با واقعیت مطابقت نداشتند و نتیجه این است که تیم بسیار حداقلی تقویت شده و با وجود شروع خوب مشخص نیست بارسا تا کجا می‌تواند این روند را ادامه دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره