نماد آخرین خبر

آنچلوتی: امباپه با وجود اینکه گل نزده اما خوب بازی می‌کند

منبع
فارس
بروزرسانی
آنچلوتی: امباپه با وجود اینکه گل نزده اما خوب بازی می‌کند

فارس/سرمربی رئال مادرید گفت: امباپه با نفوذ خود خطر ایجاد می‌کند و بازیکن خوبی است.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در آستانه بازی خانگی مقابل رئال بتیس در روز یکشنبه با رسانه ها صحبت کرد. از آنچلوتی در مورد بازی و اهمیت بازی در خانه سوال شد که او گفت: من فکر می‌کنم هواداران به ما کمک خواهند کرد.

وی افزود: ما می‌خواهیم بهترین فرم خود را بعد از بازی مقابل لاس پالماس نشان دهیم. تیم انگیزه دارد تا دوباره یک بازی خوب انجام دهد و محکم باشد.
آنچلوتی در مورد اینکه فاصله زمانی کم بین بازی‌ها، عنوان کرد: زمان کافی وجود دارد زیرا ما عادت کرده‌ایم با این برنامه بازی کنیم. زمان کمی برای کار داریم، این مثل همیشه است.

سرمربی رئال مادرید در مورد اینکه آیا نگرانی‌هایی در میان باشگاه وجود دارد یا خیر؟ یادآور شد: نگران بودن به این معنی است که ما در تلاش برای حل مشکلات خود هستیم. تاکنون نتوانسته‌ایم یک دفاع فشرده داشته باشیم و باید این را بهبود ببخشیم. من با بازیکنان صحبت کرده‌ام و آنها هم موافق هستند. وقتی مشکل روشن باشد حل آن آسان است.

وی تصریح کرد: ما باید بهتر دفاع کنیم و این یک تعهد جمعی است. اکنون فقط یک نگرش فردی است که باید روی آن کار کنیم تا جمعی شود. احساس این است که در بازیابی توپ با مشکل مواجه بودیم و تیم‌های رقیب بین خطوط به ما آسیب می‌رساندند. این چیزی است که ما داریم و قرار است آن را حل کنیم.
آنچلوتی همچنین در مورد اختلاف ۴ امتیازی تیمش با بارسلونا تصریح کرد: ما خوشحال نیستیم نه به خاطر چهار امتیاز، بلکه به این دلیل که خوب بازی نکردیم اما فصل بسیار طولانی است.

سرمربی رئال مادرید در مورد امباپه، خاطرنشان کرد: اگر به کار دفاعی فکر کنیم، کیلیان آخرین کسی است که باید به آن فکر کنیم. او خیلی خوب بازی می کند با وجود اینکه گل نزده اما نفوذ او خطر ایجاد می کند. انطباق امباپه مشکلی نیست.

وی در پاسخ به سوالی در مورد ارتباط وینیسیوس و امباپه گفت: آنها خوب کار می‌کنند و کار تهاجمی خیلی خوب انجام می‌شود. مشکلی نبوده است زیرا ما در همه بازی‌ها گل زده‌ایم. با گذشت زمان، آنها بهتر ارتباط برقرار کردند، نه تنها وینی با امباپه بلکه امباپه با هافبک‌ها بنابراین از نظر تهاجمی مشکلی نداریم. ما این سال‌ها آن را نداشتیم و حالا که بهترین مهاجمان جهان را داریم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید