نماد آخرین خبر

احمد نوراللهی نه، مهندس فوتبال امارات!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
احمد نوراللهی نه، مهندس فوتبال امارات!

ورزش 3/ستاره ایرانی الوحده پاس گل سه امتیازی را برای دومین پیروزی متوالی تیمش داد.
احمد نوراللهی پس از سال فوق‌العاده‌ای که همراه با الوحده امارات داشت و در تمام 26 مسابقه ادنوک لیگ به میدان رفت و 6 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد، در نخستین مسابقه فصل جدید هم درخشان ظاهر شد و نقش تاثیرگذاری در برتری لحظه آخری برابر عجمان داشت و امروز هم فوق‌العاده کار کرد.
تیم فوتبال الوحده درحالی که نوراللهی را مثل همیشه در ترکیب داشت و به‌عنوان هافبک هجومی از او بهره می‌برد، از ساعت 17:15 امروز (به وقت ایران) در استادیوم صقر محمد القاسمی مقابل خورفکان قرار گرفت که با درخشش این هافبک ایرانی توانست به سه امتیاز مهم دست پیدا کند.
نوراللهی که انگیزه زیادی برای ثبت نخستین گل یا پاس گل فصل داشت، در دقیقه 13 با یک ارسال تماشایی از کرنر سمت چپ زمین موقعیت‌سازی کرد تا علاءالدین زهیر با ضربه سر به زیر طاق دروازه خورفکان گلزنی کند.
هافبک ایرانی الوحده علاوه‌بر این پاس گل تماشایی در دومین بازی فصل لیگ برتر امارات، در جدال مقابل خورفکان آمار 54 پاس با دقت 72 درصدی، 5 شوت، یک شوت دقیق، دو شوت دفع شده، 73 لمس توپ، 13 بار حضور در محوطه جریمه حریف، یک دریبل موفق، 6 پاس بلند صحیح، 5 کرنر، 1 کار دفاعی موثر و 3 پیروزی در جدال‌های زمینی با بازیکنان حریف را به ثبت رساند تا نقش مهمی در نتیجه‌گیری تیمش داشته باشد.
الوحده توانست گلی که روی پاس نوراللهی به ثمر رسانده بود را تا پایان مسابقه حفظ کند و در زمین خورفکان به برتری 1 بر 0 دست پیدا کند و 6 امتیازی شود.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره