نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

صعود خاتون به جمع ۱۲ تیم برتر آسیا!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
صعود خاتون به جمع ۱۲ تیم برتر آسیا!

ورزش 3/خاتون با برتری مقابل قهرمان هنگ کنگ به جمع ۱۲ تیم برتر آسیا و مرحله گروهی لیگ قهرمانان زنان آسیا صعود کرد.
خاتون ایران و کیتچی هنک کنگ در چارچوب رقابت‌های مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند و درنهایت نماینده فوتبال زنان کشورمان موفق شد با کسب پیروزی دو بر صفر، به عنوان بهترین تیم از گروه چهارم، راهی مرحله بعدی شود.
در نیمه نخست این مسابقه، خاتون کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت و یک گل نیز در دقیقه ۴ توسط مونا حمودی به ثمر رساند که البته توسط کمک داور آفساید اعلام شد. در ادامه یک خطای مشکوک پنالتی هم روی سارا دیدار اتفاق افتاد که داور اعتقادی به اعلام خطا نداشت. با این وجود بازیکنان ایران چند بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف خود پیش رفتند و سرانجام در دقیقه ۴۷ در شلوغی محوطه جریمه توپ وارد دروازه کیتچی شد. در این صحنه فاطمه امینی برازجانی توپ را از نیمه زمین به سمت دروازه حریف سانتر کرد اما در شلوغی محوطه جریمه، توپ او بعد از برخورد با زمین به درون دروازه حریف رفت. در نهایت نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.
با آغاز نیمه دوم باز هم این خاتون بود که شروع به ایجاد موقعیت کرد و بعد از چندین موقعیت، سرانجام در دقیقه ۶۵ شوت مونا حمودی وارد دروازه حریف شد تا نتیجه ۲ بر 0 شود و البته خیال بازیکنان خاتون هم از کسب یک پیروزی مهم و صعود به جمع ۱۲ تیم برتر آسیا راحت شود. در ادامه نیمه دوم هم توپ و میدان در اختیار بازیکنان کشورمان بود و اتفاق خاص دیگری رخ نداد.
خاتون با این نتیجه راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان زنان آسیا شد و مهر ماه در کشور تایلند به مصاف رقیبان خود خواهد رفت.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید