نماد آخرین خبر

حسرت جدید دقیقی در پایان هفته سوم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حسرت جدید دقیقی در پایان هفته سوم

ورزش 3/شمس آذر در سومین بازی فصل نیز در کسب پیروزی ناکام ماند اما توانست نمایش قابل قبولی مقابل یکی از مدعیان قهرمانی این فصل به جا بگذارد.
سعید دقیقی که با شمس آذر در فصل گذشته موفق شده بود شگفتی لیگ برتر را به نام خود کند، اکنون در پایان سومین هفته از لیگ برتر هنوز از کسب پیروزی ناکام مانده و چشم به دیدارهای آتی خود دوخته است.
آنها بعد از شکست در هفته اول مقابل استقلال تهران، در جدال دوم خود در شرایطی که برتر از حریف ظاهر شده بودند بعد از 10 نفره شدن امتیازات را با چادرملو تقسیم کردند. در سومین هفته، آنها در اراک اما جدال سختی با سپاهان داشتند. دیداری که درنهایت با شکست یک گله سبزپوشان همراه شد.
سعید دقیقی سرمربی جاه‌طلب شمس آذر اما همچنان به آینده تیمش امیدوار است. او که مهره‌های کارگشایی را از دست داده، چشم به تعطیلات فیفادی دوخته تا ساختار تیمش را طبق تفکرات ذهنی و تاکتیکی‌اش ترمیم کند. با این‌حال شمس آذر که طی کمتر از یک سال اخیر نفراتی مثل رحمان جعفری، علی اصغر اعرابی، علیرضا جعفرپور، پوریا سرآبادانی، حسین گودرزی، فراز امامعلی، محمد پاپی، محسن طرهانی، سجاد بازگیر، محمدرضا رضایی و عیسی مرادی را از دست داده، مسلما برای اینکه دوباره همان تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته شود، کار سختی پیش رو خواهد داشت.
دقیقی هر هفته شاهد نمایش درخشان یکی از شاگردانش در تیم‌های دیگر است، در این هفته نیز عیسی مرادی که در سپاهان فرصتی برای بازی نداشت و در نیم‌فصل گذشته در شمس آذر به عنوان مهره‌ای فیکس و مورد اعتماد دقیقی کار را دنبال کرده بود، چهره درخشان تیمش بود که توانست دو گل به ثمر برساند تا حسرت دوباره سرمربی شمس آذر را شکل دهد. مهره‌هایی که از کف شمس آذر رفته‌اند و دقیقی باید با نفرات جدیدش دوباره تفکرات خود را سازماندهی کند و باید دید در تعطیلات پیش رو به این مهم نزدیک خواهد شد یا نه. آنها بعد از پایان تعطیلات و در اولین بازی خود باید برابر استقلال خوزستان قرار گیرند و امیدوارند به حسرت اولین برد فصل خود در این جدال خانگی حساس پایان دهند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره