نماد آخرین خبر

علیپور: بی صبرانه منتظر این لحظه هستم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
علیپور: بی صبرانه منتظر این لحظه هستم

ورزش 3/علی علیپور پس از اولین پیروزی فصل پرسپولیس از لحظه شماری برای گلزنی صحبت کرد.
علی علیپور، مهاجم پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم در دومین مقطع پیراهن پرسپولیس را برتن کرد. آقای گل سابق پرسپولیس در پایان هفته سوم هنوز گلی را به ثمر نرسانده هست اما روز گذشته در اولین پیروزی فصل سرخ‌ها با ارسال پاس گل تاثیرگذار بود.
علی علیپور با انتشار عکس تیمی پرسپولیس در اینستاگرام، متنی طولانی در مورد لازمه همدلی و اتحاد در تیم برای موفقیت نوشت و همچنین گفت که برای به ثمر رساندن گل‌ برای سرخ‌ها و برپایی جشن شادی لحظه شماری می‌کند.

علی علیپور نوشت:"سلام خدمت اهالی فوتبال و دوستداران و هواداران ارتش سرخ. خدا را شاکرم و خیلی خوشحالم برای اولین برد فصل در کنار شما هواداران و سرمایه های واقعی باشگاه بزرگ پرسپولیس پیش از فیفا دی و در راستای آماده سازی با انرژی و انگیزه های بیشتر برای استارت پر قدرت در آسیا و اهدافهای پیش رویی که در این فصل برای رسیدن به آنها پا پس نخواهیم کشید و روزانه برای رسیدن به آنها میجنگیم و سخت کار و تلاش خواهیم کرد در کنار شما هواداران.
برای تحقق این اهداف مهمترین لازمه آن دوستی، رفاقت، در کنار و پشت هم بودن، احترام و مهتر از همه ی آنها سخت تلاش و کار کردن و حرفه ای بودن در تک تک لحظه ها و انجام خواسته های کادر فنی در مستطیل سبز خواهد بود که همه ی این لازمه ها را با تمام وجود و در راستای سربلندی یک مجموعه و نام بزرگ آن هم: پرسپولیس. با حمایتهای شما هواداران و دوستداران این نام به کار خواهیم گرفت.

من هم به عنوان عضوی کوچک و سرباز این نام(پرسپولیس) تمام توان و تلاش خودم را برای سربلندی این مجموعه در کنار دوستان، هم تیمی ها و رفقای خودم و کادر فنی خواهم کرد و نسبت به پست و وظیفه ای که در زمین دارم تمام انرژی خودم را برای عبور دادن توپ از خط دروازه حریفان برای به ثمر رساندن تلاش و زحمتهای هم تیمی هایم به کار خواهم گرفت تا ذره ای از تلاش و زحمتهایشان جبران کنم و شادی روی لبان شما صاحبان باشگاه بزرگ پرسپولیس بیاورم و بی صبرانه منتظر جشن گرفتن شادی های زیادی در کنار شما هستم و برای تمامی آن لحظه ها ثانیه شماری میکنم.
این تیم و این بازیکنان در کنار کادر فنی و شما صاحبان واقعی باشگاه بزرگ پرسپولیس حرفهای زیادی برای رسیدن به اهدافهای پیش رو در این فصل را دارد و نیاز به زمان برای هماهنگی بیشتر در کارهای تاکتیکی، تیمی، زوج سازی بازیکنان و هر آن چه لازمه ی آن تیمی هست که میخواهید ببینید و منتظرش هستید."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره