نماد آخرین خبر

به امباپه فرصت بدهید، او فقط بدشانس است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
به امباپه فرصت بدهید، او فقط بدشانس است!

ورزش 3/رافائل فان درفارت؛ هافبک هلندی سابق رئال مادرید، بدشانسی را عامل ناکامی امباپه تا اینجای این فصل می‌داند. 
کسب پنج امتیاز از سه بازی نخست در رقابت‌های لالیگا، انتقادات فراوانی را متوجه کارلو آنچلوتی و همچنین شاگردانش از جمله کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور کرده است. با این وجود اما رافائل فان درفارت؛ ستاره هلندی سابق رئال مادرید در اظهار نظری جالب، تنها بدشانسی را عامل ناکامی کیلیان امباپه در سه هفته اخیر می‌داند.
فان درفارت در گفتگو با رسانه "کورا" عربستان درخصوص عملکرد تیم سابقش تا اینجای رقابت‌ها گفت: "در این فصل و با توجه به آمادگی بارسلونا، شاهد رقابت تنگاتنگی بین این دو تیم خواهیم بود. البته که نباید تیم‌هایی چون خیرونا و اتلتیکو مادرید را نیز دست کم گرفت اما درنهایت حس می‌کنم جنگ قهرمانی بین رئال مادرید و بارسلونا خواهد بود."
ستاره سابق تیم ملی هلند درخصوص عملکرد مهره‌های تهاجمی رئال گفت: "هنوز در ابتدای فصل هستیم و خیلی از بازیکنان هستند که در تیم‌های جدید خود جا نیفتاده‌اند. ضمن آنکه نباید از عملکرد خوب مهره‌های تدافعی لاس پالماس مقابل رئال در هفته سوم نیز به سادگی عبور کنیم. آن‌ها فوق‌العاده از پس ستاره‌های تهاجمی رئال برآمدند.
درخصوص امباپه باید بگویم که او مهاجم بشدت خطرناک و تاثیرگذاری است. با این‌حال در سه هفته اخیر کمی بدشانس هم بوده اما مطمئنم بلافاصله بعد از به ثمر رساندن اولین گلش، موتورش روشن می‌شود و گل‌های بیشتری برای رئال می‌زند."
فان درفارت درخصوص عملکرد هم وطنش؛ فرانکی دی یونگ در بارسلونا نیز افزود: "از نظر من دی یونگ بهترین بازیکن بارسلونا است. اما مصدومیت‌های مکرر مانع از درخشش بیشتر فرانکی شده و اجازه خودنمایی بیشتر را به او نداده است. با این‌حال، بارسلونا در حال حاضر بهترین تیم برای او به حساب می‌آید."

او درخصوص فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا گفت: "راستش را بخواهید نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که این تغییر فرمت منجر به مهیج شدن چمپیونز لیگ می‌شود یا خیر. باید منتظر ماند تا چند هفته از مسابقات بگذرد و آنوقت درخصوص پیشرفت آن اظهار نظر کنیم."
فان درفارت در پاسخ به آخرین سوال مبنی‌بر پیش‌بینی قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس اضافه کرد: "منچسترسیتی شانس اول قهرمانی در انگلیس به حساب می‌آید. البته که برای تیم سابقم؛ تاتنهام نیز در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم طلسم ناکامی‌های این تیم در کسب جام در همین فصل شکسته شود."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید