نماد آخرین خبر

شاید این نسخه موفقیت گاریدو باشد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شاید این نسخه موفقیت گاریدو باشد!

ورزش 3/پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اولین گل بازی را به ثمر رساند و موفق شد اولین پیروزی فصل را کسب کند.
پرسپولیس که فصل جدید را با تغییرات گسترده شروع کرده بود، در دو بازی ابتدایی لیگ مقابل ذوب‌آهن و تراکتور مساوی کرد تا این تیم برای کسب اولین سه امتیاز فصل، تا هفته سوم صبر کند‌‌.
پرسپولیس در حالی تا هفته دوم دو تساوی کسب کرده بود که سایر مدعیان وضعیت بهتری از او داشتند و همین موضوع فشار بیشتری را روی گاریدو و شاگردانش ایجاد می‌کرد.
اما نکته جالب درخصوص سه بازی پرسپولیس در فصل جدید این بود که مقابل ذوب‌آهن و تراکتور گل اول بازی را دریافت کرد و در ادامه شاگردان گاریدو برای به تساوی کشاندن بازی تلاش می‌کردند.

در دو هفته اول، همین موضوع که پرسپولیس می‌توانست پس از دریافت گل به بازی برگردد و نتیجه را مساوی کند، هواداران پرسپولیس را به گاریدو امیدوار کرده بود تا در هفته‌های بعد نمایش بهتری از تیمش ببینند اما با این‌حال ناتوانی در کسب پیروزی این تیم را در جدول، عقب انداخته بود و پرسپولیس در هفته سوم نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشت.

اما بالاخره پرسپولیس مقابل فولاد علاوه‌بر اینکه گلی دریافت نکرد، گل اول بازی را هم به ثمر رساند و در ادامه عقب ننشست تا با زدن گل دوم، اولین پیروزی فصل را به ثبت برساند.
از این رو نسخه‌ای که می‌توان برای گاریدو و شاگردانش پیچید این است که آن‌ها باید گل اول را از دریافت نکنند تا احتمال پیروزی‌شان بالا برود.
  


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره