نماد آخرین خبر

اخراج در 30 ثانیه؛ جنون مربی لایپزیش با یک خطای ساده!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اخراج در 30 ثانیه؛ جنون مربی لایپزیش با یک خطای ساده!

ورزش 3/مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، در بازی مقابل بایرلورکوزن از زمین اخراج شد.
تیم‌های بایرلورکوزن و لایپزیش در بازی هفته دوم بوندس‌لیگا به مصاف هم رفته‌اند که تیم میهمان با اخراج سرمربی‌اش مواجه شد.
بازی در خانه لورکوزن با فشار بایر روی دروازه حریف از ابتدای بازی همراه بود و در لحظاتی دو تیم با برخوردهای فیزیکی در میانه میدان بیشتر به هیجان این بازی اضافه می‌کردند.
قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب می‌داد و با نزدیک شدن به اواسط نیمه اول بازیکنان لایپزیش سعی می‌کردند با خطاهای پرتکرار در میانه میدان جریان بازی را کنترل کند.

در دقیقه 26 یک برخورد بین دو بازیکن در نزدیکی نیمکت‌ها رخ داد که خطا به سود لورکوزن اعلام شد و مارکو روزه به تصمیم داور اعتراض کرد.

سرمربی لایپزیش به دلیل اعتراض و عصبانیتی که داشت کارت زرد دریافت کرد و تنها 30 ثانیه از این خطا می‌گذشت و بازی هنوز شروع نشده بود که اعتراض مجدد این مربی آلمانی باعث شد کارت زرد دوم را دریافت کند.

روزه که از تصمیم داور شوکه شده بود از کنار زمین اخراج شد و با دستور داور به روی سکوها رفت تا تماشاگر این بازی شود. اتفاق جالب اینجا رقم خورد که روزه روی یک صندلی نشست که پس از چند ثانیه یک هوادار لورکوزن به این مربی اعلام کرد که به جای او نشسته است.
همین باعث شد تا روزه جای خود را تغییر داده و تا قبل از پایان نیمه اول روی یک صندلی دیگر تماشاگر عملکرد تیمش مقابل لورکوزن باشد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید