نماد آخرین خبر

یونایتد شانسی برای امتیاز گرفتن از لیورپول ندارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یونایتد شانسی برای امتیاز گرفتن از لیورپول ندارد!

ورزش 3/گری نویل، ستاره سابق یونایتد و کارشناس اسکای اسپورت اعتقاد دارد با شرایط کنونی، شانس لیورپول برای پیروزی در بازی فردا بیشتر است.یونایتد شانسی برای امتیاز گرفتن از لیورپول ندارد!

در حساس‌ترین بازی از هفته سوم رقابت های لیگ برتر، عصر فردا تیم های منچستریونایتد و لیورپول در استادیوم الدترافورد به مصاف هم می‌روند. شیاطین سرخ در بازی اول خود با نتیجه ۱-۰ از سد فولام گذشت و سپس با نتیجه ۲-۱ در مقابل برایتون شکست خورد. در طرف مقابل اما شاگردان آرته اشلوت هر دو بازی قبلی خود را با نتیجه ۲-۰ مقابل ایپسویچ تاون و برنتفورد با برد به پایان رساند.

گری نویل مدافع سابق منچستریونایتد در برنامه اسکای اسپورت در خصوص دیدار حساس فردا گفت:" باید اعتراف کنم با توجه به شرایط کنونی دو تیم، شانس برد لیورپول در بازی فردا بیشتر از یونایتد است. تنها امید منچستر مقابل لیورپول، شاید همین نکته باشد که اریک تن هاخ هروقت تحت فشار قرار داشته، نتیجه بهتری بدست آورده است. بخصوص اینکه فصل گذشته نیز منچستر یکی از بهترین نمایش های خود را مقابل لیورپول در جام حذفی ارائه داد و به آن برد پرگل رسید."

نویل در مورد سیستمی که اریک تن هاخ در منچستر به کار می‌گیرد گفت:" در خصوص سیستم ۲-۲-۲-۴ که یونایتد با اریک تن هاخ بازی می‌کند، مشکلی ندارم اما بنظرم اگر این تیم با دو مهاجم نوک به میدان برود، بهتر از این ها می‌تواند گلزنی کند. در واقع یونایتد در این دو بازی انگار که هرگز‌ بازیکنی در محوطه جریمه حریف نداشته است و عملا با چهار هافبک به میدان رفته است.امیدوارم در دیدار فردا مقابل لیورپول، تن هاخ با تغیر سیستم وارد زمین شود."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره