نماد آخرین خبر

سرمربی برایتون: اخراج رایس کاملا درست بود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی برایتون: اخراج رایس کاملا درست بود!

ورزش 3/فابین هرتزلر؛ سرمربی برایتون معتقد است اخراج دکلاین رایس از زمین کاملا درست بود.سرمربی برایتون: اخراج رایس کاملا درست بود!

 در یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر، تیم‌های آرسنال و برایتون در ورزشگاه اتحاد در مقابل یکدیگر به اولین تساوی این فصل با نتیجه ۱-۱ رسیدند.

پربحث‌ترین صحنه این دیدار، برخورد دکلان رایس و جوئل فلتمن در دقیقه ۵۰ رقم خورد. جایی که رایس بعد از ضربه ناگهانی بازیکن برایتون به سابق پای خود، به شکلی غیر منتظره توسط داور با دریافت کارت دوم اخراج شد.

واکنش‌های متفاوتی به کارت قرمز‌ دکلان رایس توسط چهره‌های مطرح فوتبال انگلیس صورت گرفته اما فابین هرتزلر؛ سرمربی آلمانی برایتون معتقد است رایس به درستی توسط داور اخراج شده ست. او درخصوص این صحنه گفت: "از نظر من این اخراج کاملا درست بود. در حالی که بازیکن ما قصد داشت بازی رو سریع شروع کند، رایس مانع از شروع زودهنگام او شد و طبیعتا باید با دریافت کارت دوم از زمین اخراج می‌شد."

هورتزلر در خصوص عملکرد تیمش در این بازی افزود: "از اینکه توانستیم در یک بازی خارج از خانه سخت با امتیاز از زمین خارج شویم خوشحالم. با این حال فکر می‌کنم ۱۰ نفره شدن آرسنال فرصت خوبی بود تا بتوانیم حتی بازی را با برد به پایان برسانیم اما در زدن ضربات نهایی کمی بی‌دقت بودیم. ما تا اینجای مسابقات شکست نخورده‌ایم و این می‌تواند کمک بزرگی به تیم ما در ادامه راه کند."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره