نماد آخرین خبر

تاریخ نگاری خاتون با درخشش یک ستاره!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تاریخ نگاری خاتون با درخشش یک ستاره!

ورزش 3/مونا حمودی با درخشش کم ‌نظیر در هر دو مسابقه مرحله مقدماتی، مقدمات صعود خاتون را فراهم کرد.تاریخ نگاری خاتون با درخشش یک ستاره!

خاتون بم، تنها نماینده فوتبال زنان کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان زنان آسیا، با کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل قهرمانان بوتان و هنگ کنگ، در مرحله مقدماتی، مجوز صعود به دور گروهی این رقابت‌ها را کسب کرد.

اما در میان شاگردان مرضیه جعفری، یک ستاره با درخشش کم‌نظیر در هر دو دیدار، مقدمات صعود این تیم را به جمع ۱۲ تیم برتر آسیا فراهم کرد. شماره ۲۳ خاتون؛ مونا حمودی؛ بازیکنی تمام‌کننده و در عین حال بسیار تکنیکی است که با هوش و تکنیک خودش موقعیت‌سازی می‌کند و با قدرت تمام‌کنندگی‌ای که دارد؛ کمتر موقعیتی را از دست می‌دهد.

او که با درخشش در دیدار نخست مقابل قهرمان بوتان، گل اول تیمش را به ثمر رساند و مقدمات کامبک بمی‌ها را فراهم کرد؛ در تقابل امروز مقابل کیتچی هنگ کنگ، گل دوم را به زیبایی وارد دروازه حریف کرد.

مونا در جریان مسابقه هم با حرکات نمایشی موجب عصبانیت بازیکنان حریف شده بود و مشخص بود که اعتماد به نفس بالایی هم در طول مسابقه دارد. او در غیاب نگین زندی؛ ستاره جوان و تکنیکی خاتون که غایب اصلی این رقابت‌ها بود؛ اجازه نداد جای خالی او به چشم بیاید و در راس خط حمله تیمش، دو بار دروازه هر دو حریف را باز کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره