نماد آخرین خبر

جیدون سانچو به چلسی پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جیدون سانچو به چلسی پیوست

ورزش 3/جیدون سانچو؛ ستاره خط حمله منچستریونایتد، با انتقالی قرضی به چلسی پیوست.رسمی: جیدون سانچو به چلسی پیوست

 باشگاه چلسی به طور رسمی اعلام کرد که جیدون سانچو؛ وینگر انگلیسی، از منچستریونایتد به این تیم پیوسته است. این انتقال به صورت قرضی انجام شده و با توجه به بند خریدش، قطعی شده که در تابستان آینده با مبلغی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو دائمی شود.

سانچو که در سال ۲۰۲۱ با مبلغ ۷۳ میلیون پوند به منچستریونایتد پیوسته بود، پس از دو و نیم سال ناامیدکننده در الدترافورد، اکنون به چلسی منتقل شده است. او علاوه‌بر عملکرد نه‌چندان خوب در پیراهن یونایتد، با اریک تن‌هاخ هم وارد جنجال و حاشیه بزرگی شد که در نهایت منجر به خروج این بازیکن شد. او نیم‌فصل دوم فصل گذشته را هم به صورت قرضی با بند خرید اختیاری در دورتموند گذرانده بود.

سانچو در مصاحبه‌ای درباره این انتقال گفت: «چلسی باشگاهی نمادین است. الگوهای من در دوران کودکی دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد بودند و اکنون این فرصت را دارم که مانند آن‌ها برای این باشگاه بازی کنم. این احساس فوق‌العاده‌ای است.»

او افزود: «فکر می‌کنم این مربی بود که واقعاً من را به این پروژه جذب کرد. او در تماس تلفنی با من درباره این پروژه و تیمی که در اینجا می‌سازد صحبت کرد و برای یک بازیکن جوان مانند من، این هیجان‌انگیز است و نمی‌توانم صبر کنم تا کارم را شروع کنم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره