نماد آخرین خبر

لورکوزن باخت اما تیمی به رکوردش نمی‌رسد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لورکوزن باخت اما تیمی به رکوردش نمی‌رسد!

ورزش 3/سرانجام طلسم شکست‌ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو در بوندسلیگا با قبول باخت مقابل لایپزیش باطل شد.لورکوزن باخت اما تیمی به رکوردش نمی‌رسد!

در یکی از بازی‌های جذاب هفته دوم بوندسلیگا، طلسم حیرت‌انگیز شکست‌ناپذیری بایر لورکوزن با ژابی آلونسو در رقابت‌های بوندسلیگا با باخت ۳-۲ مقابل تیم لایپزیش شکسته شد.

شاگردان آلونسو در این دیدار بعد از اخراج مایکل روز؛ سرمربی‌ حریف در دقیقه ۲۶، با دو گل متوالی در دقایق ۳۹ و ۴۵ توسط جرمی فیرمپونگ و الکس گریمالدو از لایپزیش پیش افتادند. در آستانه پایان نیمه اول اما کوین کمپل؛ ستاره اتریشی تیم میهمان یکی از گل‌ها را پاسخ داد تا تیمش با روحیه بهتری راهی رختکن شود.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۵۳ بازی، کاستلو لوکبا دروازه لورکوزنی‌ها را برای بار دوم باز کرد اما این گل توسط وی ای آر مردود شد. با این حال ایکو اوپندا در دقیقه ۵۷ گل مساوی را وارد دروازه میزبان کرد و هواداران لورکوزن را در شوک بازگشت تیم بدون مربی لایپزیش فرو برد.

2075445

این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۰ بازهم ایکو اوپندا دروازه لورکوزن را باز کرد تا یک کامبک و شب باشکوه برای شاگردان مارکو روزه در بای آرنا رقم بخورد و شاگردان ژابی آلونسو بعد از ۳۵ بازی در بوندسلیگا شکست بخورند.

این تیم آخرین بار در بازی مقابل بوخوم در هفته آخر فصل ۲۳-۲۰۲۲ بود که با نتیجه ۳-۰‌ مقابل میزبان خود شکست خورد. این رکورد زمانی برای قهرمان بوندسلیگا رویایی‌تر می‌شود که با احتساب تمام بازی‌های داخلی این تیم در دیدار‌های داخلی آلمان اعم از بوندسلیگا،‌ جام حذفی و سوپرجام، شاگردان ژابی بعد از ۴۳ بازی در آلمان شکست خورده‌اند. رکوردی که شاید تا سال‌های سال هیچ تیمی در دنیای فوتبال موفق به شکستن آن نشود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره