نماد آخرین خبر

دومین گام حیاتی تیم ملی پیش از جام جهانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دومین گام حیاتی تیم ملی پیش از جام جهانی

ورزش 3/تیم ملی فوتسال ایران عصر فردا برای جبران شکست دیدارِ نخست و همچنین فاصله گرفتن از بحرانی که احتمال دارد به آن گرفتار شوند، به مصاف قزاقستان خواهد رفت.دومین گام حیاتی تیم ملی پیش از جام جهانی

دار و دسته برگزیده شده وحید شمسایی برای جام جهانی 2024 عصر فردا در دومین دیدار تدارکاتی اردوی قزاقستان برابر شاگردان کاکا به میدان می‌روند. تیم ملی فوتسال ایران در حالی که در دیدار نخست موقعیت‌های فراوانی را روی دروازه حریف خلق کرد، اما در نهایت شکست سنگینی را تجربه نمود و همچنین نگرانی‌ها پیرامون وضعیت فنی و روحی تیم ملی را تشدید کرد.

شمسایی و تیمش پیش از بازی با قزاقستان تنها با دو مسابقه معمولی و دورهمی خود را آماده جدال با یکی از تیم‌های بزرگ اروپا کردند و پیش‌بینی می‌شد که هنر و توانایی‌‌ای برای ارائه دادن برابر آن‌ها نداشته باشند.

در روزهای اخیر برخی از پیشکسوتان فوتسال از پتانسیل حضور تیم ملی در فینال جام جهانی در مصاحبه با رسانه‌ها گفته بودند اما نمایش‌های اخیر حقیقت دیگری را عیان می‌کند.

آنچه به نظر می‌رسد با توجه به حواشی اخیر از فهرست ابتدایی تا لیست نهایی تیم ملی و همچنین طراحی کادر فنی برای مسابقات لیگ برتر و دوستانه، اگر شمسایی و تیمش شکست سنگین دیگری را مقابل قزاقستان متحمل شوند، با بحران، راهی آوردگاه جهانی خواهند شد.

لازم به ذکر است، تک گل تیم ملی فوتسال ایران در دیدار قبلی را حسین طیبی به ثمر رساند و انتظار می‌رود ستاره‌های دیگر همچون احمدعباسی، اولاد قباد و آقاپور قریحه خود را به رخ بکشند.

تیم‌های ملی ایران و قزاقستان، عصر فردا از ساعت 19 به وقت محلی و همچنین 17:30 به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره