نماد آخرین خبر

اکثریت ملی پرسپولیس در سیطره خارجی‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اکثریت ملی پرسپولیس در سیطره خارجی‌ها

ورزش 3/پرسپولیس در این فیفادی پنج ملی‌پوش دارد که سه تای آنها خارجی هستند.
 در لیست تیم ملی ایران نام علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی نعمتی که تا فصل گذشته در پرسپولیس بودند و اکنون ملی‌پوش تراکتور و فولاد هستند به چشم می‌خورد و سرخ‌ها تنها دو ملی‌پوش در اردوی تیم ملی ایران دارند.
حسین کنعانی پای ثابت اردوهای تیم ملی است و میلاد محمدی هم برای اولین بار به عنوان بازیکن پرسپولیس به تیم ملی ایران دعوت شده است.
با این حال در شرایطی که مدافع عنوان قهرمانی نماینده‌های زیادی در اسکواد تیم امیر قلعه‌نویی ندارد، سه بازیکن خارجی پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده‌اند.
اوستون ارونوف ستاره درخشان پرسپولیس بار دیگر به تیم ملی ازبکستان دعوت شده است. گئورگی گولسیانی نیز که در یورو۲۰۲۴ به میدان رفت حضورش در تیم ملی گرجستان تداوم پیدا کرده است.
اما ملی پوش جدید پرسپولیس آلکسیس گندوز است که بعد از بازی فیکس برای این قرمزها به تیم ملی الجزایر دعوت شده است.
در این بین ایوب العملود، مدافع راست مراکشی پرسپولیس نیز تلاش خواهد کرد که خود را دوباره در جمع بازیکنان ملی‌پوش کشورش ببیند. ایوب که سابقه دعوت به تیم ملی مراکش را دارد در سه بازی اول برای پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشته و یک گل ارزشمند در هفته دوم مقابل تراکتور نیز به ثمر رساند.
اینکه بازیکنان خارجی در پرسپولیس نیز فرصت دعوت به تیم ملی کشورشان را پیدا می‌کنند می‌تواند اتفاق مثبتی باشد که در ادامه به این باشگاه در جذب نفرات خارجی مدنظرش کمک کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره