نماد آخرین خبر

علی نادری در تیم ملی فوتبال ساحلی می‌ماند؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
علی نادری در تیم ملی فوتبال ساحلی می‌ماند؟

ایسنا/رئیس کمیته فوتبال ساحلی در خصوص قرارداد سرمربی تیم ملی گفت که به امید خدا تا هفته آینده قرارداد نادری ثبت می‌شود.
 علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در دو سال حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران توانست قهرمان جام بین قاره‌ای، قهرمانی آسیا و سومی در جام جهانی را کسب کند که عملکرد بسیار خوبی برای یک برهه دو ساله به حساب می‌آید. تیم ملی فوتبال ساحلی اسفند ماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا که انتخابی جام جهانی است شرکت کند و در صورت صعود باید خود را برای جام جهانی۲۰۲۵ در اردیبهشت ماه آماده کند. با این حال با وجود این که ۶ ماه از سال گذشته است اما همچنان قراردادی با علی نادری امضا نشده است. 
در همین راستا اخباری مبنی بر دلیل امضا نشدن قرارداد نادری و فدراسیون فوتبال منتشر شد که در آن، صحبت از اختلاف نظر بود. در رابطه با همین موضوع، امیرحسین محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی در این مورد به ایسنا گفت: مشکلی برای قرارداد با علی نادری نداریم و به زودی و تا هفته آینده قراردادش به امضا می‌رسد.
محتشم ادامه داد: اواخر شهریور اردویی در تهران داریم و این اردو در مرکز ملی برگزار می‌شود تا در صورت برگزاری مسابقات بین قاره‌ای آماده رقابت‌ها باشیم. اگر این تورنومنت برگزار نشود باید تیم را برای بازی‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی آماده کنیم. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره