نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

کمک پرسپولیس به ورزشگاه تختی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کمک پرسپولیس به ورزشگاه تختی

ایسنا/مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از کمک باشگاه پرسپولیس برای بازسازی ورزشگاه تختی خبر داد و گفت: این مبلغ کمتر از ۵ میلیارد تومان است و استقلال هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است.
علی جوادی  اظهار کرد: طبق تعهدات انجام شده از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تکمیل بازسازی ورزشگاه تختی، قرار بود این دو باشگاه هرکدام حدود ۱۷.۵ میلیارد تومان پرداخت کنند که تا امروز باشگاه پرسپولیس کمتر از ۵ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه کمک کرده و استقلال هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است. البته قرار بود ظرف دیروز و امروز استقلال هم مبلغی برای تکمیل بازسازی ورزشگاه تختی پرداخت کند که تاکنون استقلال به تعهدات خود عمل نکرده است.
وی در پاسخ به این پرسش که ورزشگاه تختی از چه زمانی آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خواهد بود؟ تصریح کرد: ۹۵ درصد بازسازی‌ها انجام شده، گیت‌های ورودی نصب و جداسازی صورت گرفته و در حال حاضر مشکلی در صوت، نور، اسکوبردها و سکوها نداریم و زمین چمن نیز شرایط مطلوب دارد. تلاش بر این است که از هفته ششم میزبان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه به سیستم VAR نصب شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هنوز ورزشگاه به سیستم VAR مجهز نشده اما در حال نصب دوربین‌هایی هستیم که به این سیستم کمک خواهد کرد.
جوادی در پایان در پاسخ به این سوال که برای بازسازی ورزشگاه تختی تا به امروز چقدر هزینه شده است، گفت: تا به امروز چیزی حدود ۷۰ میلیارد برای بازسازی استادیوم ورزشگاه تختی توسط اداره کل هزینه شده که امیدوارم با کمک سرخ آبی‌ها کار بازسازی را به اتمام برسانیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره