نماد آخرین خبر

درخواست ویژه نیازمند از مردم اصفهان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درخواست ویژه نیازمند از مردم اصفهان

ورزش 3/ سید پیام نیازمند در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ایران در مرکز ملی فوتبال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شکر یک اردوی دیگر اینجا هستیم. شرایط خیلی خوبی وجود دارد و به مرور زمان با حضور بازیکنان تکمیل می‌شویم و فقط یکی، دو نفر باقی مانده‌اند. کاملا آماده هستیم تا همه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم و همه امتیازات لازم را بگیریم و قدم به قدم پیش برویم.
او در مورد تصور اینکه رقابت نه چندان سختی برابر قرقیزستان دارند، اظهار کرد: اصلا بازی راحتی نداریم. در سطح باشگاهی و ملی رقابت‌ها نزدیک و سخت شده و همه تیم ها پیشرفت کردند؛ در عرصه بین‌المللی که اصلا بازی راحتی وجود ندارد. قطر قهرمان آسیا و یکی از حریفان ما است و دیگر رقبا را هم نباید دست کم بگیریم و با این تیم خوب، امیدوار هستیم تا دل مردم را شاد کنیم، بازی به بازی پیش برویم و موفق شویم.
دروازه‌بان ملی پوش سپاهان در خصوص برگزاری بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان در اصفهان ابراز کرد: قطعا تیم ملی برای مردم اصفهان خیلی عزیز و مهم است و می‌دانیم و مطمئن هستیم که حمایت حداکثری آنها را در ورزشگاه فولادشهر و شهر اصفهان خواهیم داشت. از آنها درخواست می‌کنم تا به استادیوم بیایند و البته اطمینان دارم به ورزشگاه می‌آیند و تیم ملی را مورد حمایت خودشان قرار می‌دهند. قطعا بازی خوبی می‌شود و همه لذت خواهیم برد.
نیازمند یادآور شد: لیگ برتر به تازگی شروع شده و از بدنسازی فاصله گرفتیم. بازیکنان به مرور زمان آماده تر میشوند و با توجه به اینکه مسابقات بین‌المللی و آسیایی در پیش است، بازیکنان به شرایط بهتری می‌رسند و می توانند کمک بیشتری به تیم ملی داشته باشند. الان هم بازیکنان از فصل بدنسازی درآمدند و آماده کمک به تیم ملی هستند.

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید