نماد آخرین خبر

زنده از قلب فرانسه؛ باران مدال در پاریس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده از قلب فرانسه؛ باران مدال در پاریس!

ورزش 3/در روز بارانی پاریس باید امیدوار بود کاروان ایران مدال‌های خوشرنگی را برای صعود در جدول مدال‌ها کسب کند.
 در روز شلوغ کاروان ایران در پاریس و در شرایطی که ورزشکاران در یک هوای بارانی مشغول رقابت هستند، مسئولان و مردم باید امیدوار باشند تا فرزندان ایران با کسب چند مدال خوشرنگ، صعودی چشمگیر را در جدول مدال‌ها تجربه کنند.
دوومیدانی، جودو، تیراندازی با کمان، وزنه برداری و والیبال نشسته رشته‌هایی هستند که امروز در برابر رقبای خود قرار می‌گیرند و به ویژه در دوومیدانی که ایران دارای 5 نماینده است. می‌توان امیدوار بود که ورزشگاه استادوفرانس یک روز طلایی را برای ایران رقم بزند.
از سوی دیگر میثم بنی طبا، جودوکاز نابینای ایران هم به فینال پارالمپیک رسیده و در یک قدمی تکرار طلای خود در توکیو است. 
وزنه برداران نیز از امروز وارد صحنه می‌شوند تا کاروان ایران را به اتفاقات بزرگتر و بهتر امیدوار کنند. در این میان خبر رسیده که وزیر ورزش و جوانان که چند روزی از کسب رای اعتمادش می‌گذرد، راهی پاریس شده تا به کاروان فرزندان ایران روحیه‌ای دوچندان تزریق کند.


 پوشش زنده خبری

محسن بختیار با کسب مدال برنز به شانزدهمین مدال‌آور کار‌وان ایران در پاریس تبدیل شد.

حسین توکلی چهره نام آشنای وزنه‌برداری ایران و قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در این رقابت‌ها هدایت وزنه‌برداران را برعهده دارد.

در ادامه رقابت‌هاى دسته ۵۹ کیلوگرم وزنه‌برداری، محسن بختیار در تلاش سوم زیر وزنه ۱۹۷ کیلوگرمی قرار گرفت و عملکرد خوب خود را تداوم بخشید و سه چراغ داوران را به خود اختصاص داد.
بدین ترتیب محسن بختیار پس از نمایندگان مصر و چین به مقام سوم رسید و صاحب مدال برنز شد.

تیم ملى والیبال نشسته ایران که ست اول بازى با مصر را با اقتدار به سود خود به پایان برده، در ست دوم نیز از حریف خود در نیمه‌نهایى پیش است.

تلاش اول محسن بختیار با مهار وزنه ۱۹۲ کیلوگرمی همراه بود و داوران سه چراغ سفید به او دادند

مراسم معارفه وزنه‌برداران دسته ۵۹ کیلوگرم در بازی‌های پارالمپیک پاریس برگزار شد و محسن بختیار، ملی‌پوش کشورمان تا دقایقی دیگر در این دسته با حریفانش رقابت خواهد کرد.

در پایان رقابت‌های پرتاب دیسک کلاس F11 در استادیوم استادوفرانس حسن باجولوند با حدنصاب 41.75 به مدال نقره دست پیدا کرد و مهدی اولاد درنهایت با رکورد 39.15 در جایگاه چهارم ایستاد. 
اونی تاپیا از ایتالیا با رکورد 41.92 قهرمان شد و آلوارو دلاموکانو از اسپانیا با رکورد 39.6 به مدال برنز رسید.

**تیم ملی والیبال نشسته ایران امروز در دیداری حساس در مرحله نیمه نهایی از ساعت 15:30 به مصاف مصر می‌رود تا یک گام دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی خود در پاریس نزدیک‌تر شود.

**ایگور بوکی شناگر بلاروسی در مسافت ۲۰۰ متر مختلط انفرادی مدال طلای پارالمپیک پاریس را به دست آورد و شمار قهرمانی‌های خود را در رقابت‌های پارالمپیک به عدد ۲۱ رساند.

**مهدی اولاد و حسن باجولوند ملی پوشان پارادوومیدانی کشورمان در ماده پرتاب دیسک به مصاف رقبای خود رفتند.


**تیم میکس ریکرو ایران در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 17:10 امروز باید به مصاف ترکیه برود.


**جودوکار نابینای ایران بعد از ظهر امروز در فینال به مصاف عبدالقادر بومر از الجزایر می رود.


**در رقابت‌های روز نخست جودوی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس‌، میثم بنی طبا، نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و طلا و برنز بازی‌های پاراآسیایی، در دومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل کاپیل پارمار از هند به روی تاتامی رفت و در پایان با شکست حریف خود راهی فینال شد. 
بنی طبا پیش از این در مبارزه نخست و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل شیون ژو از چین به روی تاتامی رفت و در پایان با ضربه فنی به برتری رسید.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره