نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تا ساعاتی دیگر تکلیف نیمکت استقلال مشخص می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تا ساعاتی دیگر تکلیف نیمکت استقلال مشخص می‌شود

ورزش 3/از ساعاتی دیگر جلسه مهم هیئت مدیره استقلال برای تعیین تکلیف نیمکت استقلال آغاز خواهد شد و در آن، درباره سرنوشت جواد نکونام تصمیم‌گیری می‌شود.
این مهم‌ترین جلسه هیئت مدیره کنونی استقلال است. از دو روز پیش قراری برای عصر امروز تدارک دیده شده بود و اعضای هیئت مدیره آبی‌ها نیز پس از اطلاع از مکان دقیق این جلسه، باید تا ساعاتی دیگر خود را به محل مورد نظر برسانند تا درباره نیمکت تیم تصمیم‌گیری کنند.
شکست دور از انتظار برابر استقلال خوزستان، تمامی معادلات را درخصوص آینده جواد نکونام روی نیمکت آبی‌های پایتخت تغییر داد. در همان شب، سکوهای ملتهب فولاد آرنا نام فرهاد مجیدی را صدا‌ می‌زد و پس از آن بود که شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره تغییرات در رأس کادر فنی به گوش‌ می‌رسید.
در این میان نیز مذاکرات با فرهاد مجیدی بی‌نتیجه بود و صحبت از برقراری تماس با مربیان خارجی مطرح شد که البته یکی از مدیران ارشد استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزش سه، هر گونه مذاکره‌ای با سرمربیان خارجی را تکذیب کرد.

پس از شش روز بود که باشگاه استقلال بیانیه‌ای دوپهلو و مشکوک صادر کرد که در آن، نه قویاً از نکونام حمایت شده بود و نه نشانه‌هایی از تغییرات دیده‌ می‌شد. اطلاعیه‌ای که برداشت‌های متفاوتی از آن شد که به نظر‌می‌رسد آن بیانیه تنها برای موکول کردن تصمیم‌گیری نهایی به بعد از جلسه امروز بوده است.

قرار است که از ساعاتی دیگر، اعضای هیئت مدیره استقلال گرد هم جمع شده و درباره وضعیت نهایی نیمکت این تیم تصمیم‌گیری کنند. گمانه‌زنی‌های زیادی درباره احتمال تغییرات روی نیمکت تیم به گوش‌ می‌رسد، هر چند که همچنان احتمال ابقای نکونام نیز وجود دارد.
همه در انتظار خروجی این جلسه هستند و در صورتی که هیئت مدیره رأی به حضور سرمربی جدید دهد، استقلال به همکاری خود با نکونام پایان خواهد داد و در غیر اینصورت، سرمربی آبی‌ها حداقل تا بازی با الغرافه روی نیمکت تیم خواهد نشست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره