نماد آخرین خبر

شادی رونالدویی ستاره استقلال پس از گلزنی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شادی رونالدویی ستاره استقلال پس از گلزنی

ورزش 3/ در نخستین دیدار از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026، تیم ملی فوتبال ازبکستان در ورزشگاه ملی تاشکند میزبان تیم ملی فوتبال کره شمالی بود که هواداران ازبکی با درخشش ستاره استقلال، شاهد نخستین گل بازی در دقیقه 20 بودند.
جلال الدین ماشاریپوف که در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل به استقلال پیوست، در این مسابقه توانست توانایی‌هایش را به معرض نمایش بگذارد و روی یک حرکت خوب دو نفره، به زیبایی دروازه میهمان را باز کند.
در دقیقه 20 بود که روی حرکت ماشاریپوف از سمت چپ، او حوالی محوطه جریمه با یک پاس در عمق، توپ را برای شرزود نصرالله‌اف فرستاد و بازیکن نسف قرشی نیز یک و دوی او را پاسخ داد و توپ به ماشاریپوف رسید.
ستاره استقلال که درون محوطه جریمه در محاصره چند بازیکن بود، با یک ضربه دیدنی به گوشه بالای دروازه، موفق به گلزنی شد. شوت ماشاریپوف پس از برخورد به تیرک، وارد دروازه شد تا ازبکستان یک بر صفر از حریف پیش بیفتد.

ماشاریپوف که مهره‌ای مهم و کلیدی در ترکیب استقلال محسوب می‌شود، پس از این گل شادی جالب و معروف Siuuu… رونالدو را به نمایش گذاشت و هواداران حاضر در استادیوم را به وجد آورد.

این بازیکن که مدت کوتاهی را در النصر با رونالدو هم‌تیمی بود، علاقه خاصی به این اسطوره دنیای فوتبال دارد و پیش از این نیز چند باری، شادی رونالدویی را اجرا کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر