نماد آخرین خبر

تارتار: مساوی خانگی با هوادار یک باخت خفیف بود

منبع
فارس
بروزرسانی
تارتار: مساوی خانگی با هوادار یک باخت خفیف بود

فارس/سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: مساوی امشب مقابل هوادار یک باخت خفیف بود که باید مقابل خیبر آن را جبران کنیم.

مهدی تارتار در نشست خبری پس از تساوی مقابل هوادار تهران، اظهار داشت: باید این بازی را می بردیم. تلاش ما برای بردن قطعا کافی نبوده و مسئولیت این نتیجه با من است. باید در خانه امتیازات کامل را بگیریم اگر می‌خواهیم با مدعیان بجنگیم. این یک باخت خفیف بود و باید در ادامه آن را جبران کنیم.

سرمربی گل گهر گفت: ضمن احترام به خیبر باید در بازی هفته آینده برای بردن بازی کنیم که جبران این مساوی بشود. باید نقاط ضعفمان را در تمرینات برطرف کنیم. باید بیشتر کار کنیم تا از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. وقتی تیمی فشرده دفاع می‌کند کار برای حریفان سخت می‌شود. هوادار هر ۳ امتیازش را بیرون از خانه گرفته و در خانه شکست خورده که این نشان می‌دهد بیرون از خانه کار را برای حریفان سخت و فضاها را کم می‌کند. در این مواقع باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنید تا تیم حریف باز شود. ما نتوانستیم این کار را انجام بدهیم و تنبیه شدیم. ۲ امتیاز با ارزش را از دست دادیم.

تارتار درمورد اینکه در نیمه دوم اقدام مثبتی از بازیکنان گل گهر دیده نشد تا هواداران امیدوار به گل زدن باشند، عنوان کرد: وقتی تیمی ۱۰ نفره دفاع می‌کند فضاها کم می‌شود. باید در ضربات ایستگاهی بهتر عمل می‌کردیم. یک توپ‌مان به تیرک دروازه خورد. یکی دو موقعیت شوت داشتیم. وقتی تیمی عقب بازی می‌کند شوت و ارسال، راهکار رسیدن به گل است. فضاها کم بود و کار ما را سخت کرد و از تک موقعیت‌ها نتوانستیم استفاده کنیم. در نیمه اول هم موقعیت‌هایی داشتیم اما کیفیت لازم را در زدن ضربات آخر نداشتیم. در نهایت امتیازات تقسیم شد. به هردو تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی درخصوص اینکه گل‌گهر در دو بازی اخیر در نیمه دوم بازی بهتری ارائه داده، گفت: یکی از دلایلش بحث انرژی است. به مرور زمان وقتی بازیکنان حریف تحلیل می‌روند می‌توانیم بیشتر به بازی مسلط شویم. تیم‌ها در نیمه اول دوندگی بی امان دارند و باید برنامه ریزی داشته باشیم تا در نیمه‌های اول بهتر کار کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره