نماد آخرین خبر

رکورد عجیب شاگرد یحیی در لیگ برتر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رکورد عجیب شاگرد یحیی در لیگ برتر

ورزش 3/احسان پهلوان پس از مدت زمان طولانی توانست در یک بازی از رقابت‌های لیگ برتر گلزنی کند.
احسان پهلوان، بازیکن فولاد، شب گذشته توانست پس از 1540 روز در لیگ برتر ایران گلزنی کند و تیمش را به پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن برساند. این مسابقه با حضور 7 تا 8 هزار هوادار در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شد و پهلوان در دقیقه 85 با پاس دقیق اعرابی، با یک شوت تماشایی از تیر دوم گل سرنوشت‌ساز بازی را به ثمر رساند. این گل، پیروزی ارزشمندی را برای فولاد به ارمغان آورد و بار دیگر نام پهلوان را در لیگ برتر مطرح کرد.
نکته جالب درباره احسان پهلوان این است که او پس از 1540 روز توانست دوباره در لیگ برتر گلزنی کند. آخرین باری که او موفق به گلزنی شد، به دوران حضورش در ذوب‌آهن و در جریان پیروزی 5 بر 1 برابر شاهین بوشهر بازمی‌گردد. از آن زمان، پهلوان به تیم‌های پرسپولیس، فولاد و سپاهان پیوست و دوباره به فولاد بازگشت، اما طی این 4 سال و 2 ماه و 18 روز هیچ‌گاه در لیگ برتر موفق به گلزنی نشد.
البته پهلوان در لیگ قهرمانان و بازی با الریان و جام حذفی مقابل آلومینیوم توانسته بود که برای پرسپولیس گلزنی کند، اما در باز کردن دروازه حریفان در لیگ برتر ناکام مانده بود.
طلسم گل نزدن احسان پهلوان بالاخره شب گذشته شکسته شد. پاس دقیق اعرابی و حرکت تهاجمی پهلوان باعث شد تا با یک ضربه محکم و دقیق، دروازه ذوب‌آهن را باز کند و فولاد را به یک پیروزی شیرین برساند. این گل اهمیت زیادی برای پهلوان داشت، چرا که نه تنها به طلسم شخصی خود پایان داد، بلکه تیمش را نیز به سه امتیاز حیاتی رساند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره