نماد آخرین خبر

ترکیب احتمالی دربی مادرید؛ کارلتو و یک سورپرایز

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترکیب احتمالی دربی مادرید؛ کارلتو و یک سورپرایز

ورزش 3/کارلو آنچلوتی و دیگو سیمئونه امشب می خواهند از هم ابزارهایی که در اختیار دارند برای رسیدن به سه امتیاز دربی استفاده کنند.
 کارلتو برای بازی امشب کیلیان امباپه را ندارد ولی دنی کارواخال که ریکاوری کرده را در ترکیب خواهد داشت. با ادواردو کاماوینگایی که توانسته مصدومیت را پشت سر بگذارد، او باید یکی تصمیم نهایی بگیرد که ستاره فرانسوی بعد از چندین هفته غیبت مستقیم وارد ترکیب شود یا لوکا مودریچ از ابتدا بازی را شروع کند.
پس از لغزش‌های ابتدایی، رئال مادرید در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و به لطف روشن شدن موتور خط آتشی متشکل از وینیسیوس جونیور، رودریگو و البته کیلیان امباپه، هر 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها را با پیروزی به پایان رسانده است. رئال اگر چه امباپه، براهیم دیاز، سبایوس و آلابا را برای جدال فردا در اختیار ندارند، اما بازگشت ادواردو کاماوینگا و همچنین افزایش آمادگی دنی کارواخال خبر خوشحال کننده‌ای برای این تیم و هوادارانش است. رئال مادرید که می داند با شکست دیشب بارسا بهترین فرصت را برای رسیدن به یک امتیزی رقیب دیرینه دارد.

مشابه با رئال مادرید، اتلتیکو مادرید هم در فرم نسبتاً خوبی به سر می‌برد. تیم دیگو سیمئونه تاکنون در لالیگا شکست نخورده و حاصل عملکرد آن‌ها، قرارگیری در رده سوم جدول لیگ، پشت سر بارسلونا و رئال مادرید بوده است. ضمن این‌که اتلتی در تقابل‌های اخیر خانگی با رئال بسیار خوب نتیجه گرفته (3 پیروزی در 4 بازی اخیر) و می‌خواهد یک پیروزی شیرین دیگر را همراه با هواداران خود جشن بگیرد.

ترکیب احتمالی
در روزهای اخیر گمانه زنی در مورد ترکیب رئال زیاد بوده اما طبق ادعای رسانه های مادریدی، کارلتو احتمالا تیمش را بدون کاماوینگا به میدان خواهد فرستاد ضمن اینکه او قصد دارد جود بلینگام را به سمت چپ خط میانی و نزدیک به وینیسیوس ببرد تا اینگونه حریف را سورپرایز کند. هماهنگی جود و وینی در سمت چپ می تواند زوجی ویران کننده بسازد. سیستم رئال نیز 2-4-4 خواهد بود.
ترکیب رئال (2-4-4): کورتوا، مندی، رودیگر، میلیتائو، کارواخال، شوامنی، والورده، مودریچ، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو
اتلتیکو مادرید (2-5-3): اوبلاک، ریکلمه، رینلیدو، خیمنز، لونورمان، یورنته، گلگر، دی پل، کوکه، گریزمان، خولین


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره