نماد آخرین خبر

دی یونگ: درباره دستمزدم دروغ گفتند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دی یونگ: درباره دستمزدم دروغ گفتند!

ورزش 3/فرانکی دی یونگ می‌گوید مبلغ مطرح شده درباره دستمزد دریافتی او در بارسلونا حقیقت ندارد و او چنین مبلغی را دریافت نمی‌کند.
دوری طولانی مدت فرانکی دی یونگ از میادین باعث شده است که شایعات بسیاری در چند هفته اخیر درباره روابط نه چندان خوب او با مدیران باشگاه بارسلونا و ناراحتی آنها از شرایط این بازیکن و عدم توافق آنها روی انجام عمل جراحی برای بهبود وضعیت مصدومیت او به گوش برسد.
این ستاره هلندی فصل گذشته بارها به دلیل مصدومیت مدتی را دور از میادین سپری کرد و در چند هفته پایانی فصل گذشته در ترکیب بارسا حضور نداشت و حتی نتوانست تیم ملی کشورش را در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ همراهی کند اما به نظر می‌رسد که بالاخره آماده بازگشت به میادین شده است.
دی یونگ در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شایعات به وجود آمده اظهار داشت: «آنها حرف‌های زیادی درباره من می‌زنند که من دوست نداشتم عمل جراحی انجام دهم و بقیه می‌خواستند پول زیادی به من پرداخت کنند. مبالغ بالایی مطرح شده است مانند ۳۷ میلیون یورو. واقعیت خیلی از این مسائل دور است. من حتی نزدیک به چنین مبلغی هم دریافت نمی‌کنم و دستمزدم فاصله زیادی با این مبلغ دارد.
درک می‌کنم که مردم مایوس شوند چون فکر می‌کنند من پول زیادی می‌گیرم. آنها می‌گویند که من باید عمل جراحی انجام دهم اما من نمی‌خواستم این کار را بکنم و در تعطیلات بودم و تمرین نمی‌کردم. هیچ کدام از این مسائل مطرح شده حقیقت ندارد. مردم خیلی درباره این که من باید عمل کنم یا نه حرف می‌زنند.
آنها همیشه می‌گویند که باشگاه باید به من بگوید که مجبور به انجام عمل جراحی هستم اما من این کار را نپذیرفتم. این حرف هم واقعیت ندارد چون همه کسانی که در باشگاه هستند و در جریان مصدومیت من قرار دارند توافق کردند که جراحی نکردن بهترین گزینه برای من است.

من سال گذشته سه مصدومیت روی یک مچ پا داشتم و حالا در حال بازپس گرفتن اعتماد به نفسم هستم تا بتوانم دوباره وارد دوئل شوم و در زمین حضور داشته باشم. امیدوارم که بازگشتم به تیم خیلی طول نکشد. کاپیتان بارسا بودن باعث افتخار من است. من مثل همیشه با تمام وجود بازی می‌کنم و سعی می‌کنم الگوی خوبی برای مردم و همکارانم باشم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره