نماد آخرین خبر

نصیرزاده حرفش را پس گرفت؛ دکتر رفیق ما است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نصیرزاده حرفش را پس گرفت؛ دکتر رفیق ما است!

ورزش 3/مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نسبت به صحبت‌های قبلی خود درباره نیما نکیسا و باشگاه ذوب‌آهن کوتاه آمد.
بعد از آنکه حکم اصلاحی کمیته استیناف درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از محمدرضا سلیمانی مهاجم فولاد در رسانه‌ها منتشر شد، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد در مصاحبه‌ای عجیب و تند علیه نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن موضع گرفت. نصیرزاده در مصاحبه قبلی نکیسا را یک مدیر جوان دانست و به او هشدار داد که در کارهایش دقت کند. این صحبت‌ها با واکنش محترمانه و مودبانه نکیسا همراه بود و زمینه‌ساز ایجاد برخی حواشی قبل از بازی ذوب‌آهن و فولاد شد.
حالا هوشنگ نصیرزاده بعد از پایان دیدار فولاد و ذوب‌آهن مصاحبه جدیدی انجام داده و حرف‌های قبلی خود را پس گرفته است.

نصیرزاده در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: «نیما (نکیسا) بازیکن تیم ملی بوده و مورد احترام ما است. باشگاه ذوب‌آهن هم یک باشگاه قدیمی است و آن حرف‌هایی که می‌زنیم گاهی اوقات کم و زیاد می‌شود. احترام همیشه باید باشد. دکتر نکیسا از دوستان خوب من است و وقتی کمیته آموزش فدراسیون هم بود بارها باهم صحبت می‌کردیم و جلسه می‌گذاشتیم.»

او افزود: «از نکیسا، سرمربی محترم ذوب‌آهن آقای ربیعی و بازیکنانش ممنونم که اینقدر به شادابی فوتبال کمک می‌کنند. به هر حال درباره مباحث قانونی ادعاهایی وجود دارد. یکی دو بازیکن دیگر هم هستند که از آنها شکایت شده و می‌رویم و جواب می‌دهیم. مشکلی نیست.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید