نماد آخرین خبر

اشک‌های اصغر شرفی در آغوش حشمت مهاجرانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اشک‌های اصغر شرفی در آغوش حشمت مهاجرانی

ورزش 3/در جریان استقبال از حشمت مهاجرانی، مربی مشهور سابق تیم ملی فوتبال ایران، صحنه‌ای رخ داد که حاضران در CIP فرودگاه امام خمینی را منقلب کرد‌.
در شرایطی که شاگردان سابق حشمت مهاجرانی مثل حسن روشن، منصور رشیدی، ابراهیم قاسم‌پور، هادی نراقی، نادر فریادشیران و ... یک به یک به این مربی مشهور تاریخ فوتبال ایران خوشامد می‌گفتند، اصغر شرفی، سرمربی سابق استقلال و دستیار و یار دیرینه حشمت خان در تیم ملی، با دیدن مهاجرانی بغضش ترکید و در آغوش او لحظاتی گریه کرد‌.

شرفی که مثل خود مهاجرانی برآمده از مکتب پاس است و درجه‌دار شهربانی سابق بوده و پس از مهاجرانی هدایت تیم ملی و سپس استقلال را بر عهده داشته، سال‌هاست که دیگر مربیگری نمی‌کند اما خاطراتی بسیار از دوران بازی و مربیگری او در ذهن علاقمندان به فوتبال باقی مانده است.
مهاجرانی هم که امروز بعد از مدت‌ها دوری به ایران بازگشته، در حال حاضر ساکن امارات است و اگرچه ممکن است برای برخی از امور پزشکی چند روزی در ایران بماند اما در نهایت دوباره ایران را ترک خواهد کرد‌.
زوج مهاجرانی- شرفی عامل اولین صعود ایران در تاریخ جام‌های جهانی (۱۹۷۸) بودند؛ صعودی بدون شکست، در حالی که قاره آسیا تنها یک سهمیه برای جام جهانی داشت.
  


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره