نماد آخرین خبر

ستاره‌های پرسپولیس با پیراهن منچسترسیتی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره‌های پرسپولیس با پیراهن منچسترسیتی!

ورزش 3/آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با پاختاکور در حالی برگزار شد که بعد از مدت‌ها عکاسان نیز فرصت عکسبرداری از ستاره‌های این تیم در محل تمرین را داشتند.
با این حال معمولا آخرین تمرین پیش از بازی در استادیوم محل بازی برگزار می‌شود، اما با توجه به وضعیت خاص استادیوم شهدای شهر قدس، مسئولان پرسپولیس ترجیح دادند تا تیم را در محل همیشگی تمرین نگه دارند.
یکی از نکات قابل توجه در تمرین پرسپولیس، طرح و رنگ جدید پیراهن این تیم بود که برای اولین بار مورد استفاده بازیکنان این تیم قرار می‌گرفت. این لباس که با طرح بته جقه ایرانی، پیش از این توسط طراحان باشگاه منچسترسیتی مورد استفاده قرار گرفته بود، حالا به لباس تمرینی پرسپولیس هم رسید تا پیراهن زیبای سرخپوشان بر تن بازیکنان این تیم برود.

نکته جالب اینکه هماهنگی رنگ سرمه‌ای و زرد، شکلی ویژه به این لباس پرسپولیس می‌دهد و یکی از زیباترین لباس تمرینی‌های این تیم را پدید آورده که شاید مورد توجه هواداران پرسپولیس هم برای خرید قرار بگیرد.
در قسمت سر آستین هم طرحی از صنایع دستی ایران دیده می‌شود که البته شاید کمی لباس را شلوغ کرده باشد، اما در مجموع این پیراهن تمرینی نمره قبولی را از نظر زیبایی می‌گیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره