نماد آخرین خبر

گاریدو: پاختاکور را می‌بریم تا در مسیر درستی قرار بگیریم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
گاریدو: پاختاکور را می‌بریم تا در مسیر درستی قرار بگیریم

تسنیم/سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر عزم شاگردانش برای پیروزی مقابل پاختاکور تاکید کرد.
خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: فکر می‌کنم فردا بازی خیلی مهمی داریم. به نظرم لیگ نخبگان آسیا یکی از تورنمنت‌های مهم در سراسر دنیا است. این یک جام مهم است. قطعا پرسپولیس تیمی است که همیشه برای بردن و کسب جام تلاش کرده است. این یک بازی در خانه خودمان است و قطعا می‌خواهیم سه امتیاز را به دست بیاوریم و در مسیر درستی در مسابقات قرار داشته باشیم.
وی افزود: پیروزی مقابل پاختاکور برای ما مهم است تا در جدول وضعیت مناسبی داشته باشیم. می‌دانیم که با رقبای مهم و خوبی بازی داریم. فکر می‌کنم با بهترین شرایط و بیشترین انگیزه می‌توانیم بازی کنیم و مقابل رقبا به میدان برویم.
سرمربی پرسپولیس گفت: برای من همیشه قدم‌های اول مهم است و فردا هم اولین بازی ما در خانه است؛ به همین خاطر باید به 3 امتیاز بازی برسیم.
گاریدو در پاسخ به این پرسش که در بازی فردا سورپرایزی در ترکیب تیم‌تان دارید؟ گفت: بله، شاید فردا سروش رفیعی به‌عنوان مهاجم بازی کند! بله ما همیشه سورپرایز داریم! سورپرایز در واقع سوال شما بود؛ سورپرایز بزرگی بود!
«عملکرد شما در بازی‌های قبل تحسین هواداران را در پی داشته است. آیا فکر می‌کنید فردا هم تیم‌تان همان عملکرد را داشته باشد؟» وی در پاسخ به این سوال توضیح داد: ما همیشه برای بردن به میدان می‌رویم. ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و همیشه سخت تمرین می‌کنیم با این هدف که بازی‌ها را ببریم. در رقابت‌های مختلفی به میدان می‌رویم و همیشه هدف‌مان این است که ببریم. در واقع یک نمایش خوب راهی است که بازی‌ها را ببریم، بنابرین معمولا سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم تا بازی را ببریم؛ حالا گاهی می‌بریم و گاهی نه. به نظرم تیم ما در مسیر درستی است. هر بازی متفاوت است اما به نظرم بازیکنان من ثابت کرده‌اند که جنگجوهای خوبی هستند. همان‌طور که گفتم؛ اولین بازی ما در خانه خیلی مهم است، چون همیشه قدم اول مهم است. برای من مهم است ببریم و این آسان نخواهد بود. خیلی مهم است شما سختی‌های یک بازی را بشناسید و نهایت تلاش‌تان را بکنید. قطعا در طول بازی به مشکل هم می‌خورید. لیگ نخبگان یکی از بهترین مسابقات در تمام دنیا است و برای همه ما مهم است که در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم و حضور خوب ما به این بستگی دارد که قدم اول را خوب برداریم.
گاریدو در پاسخ به سوالی درباره مصدومان پرسپولیس گفت: عالیشاه و پورعلی‌گنجی نمی‌توانند به دلیل مصدومیت بازی کنند.

وی در خصوص این که چه نظری در مورد کیفیت زمین ورزشگاه شهر قدس دارد، عنوان کرد: کیفیت چمن خوب نیست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه ژوائو عملکرد خوبی در دو بازی قبل داشته و آیا بالاخره فرصت بازی کامل را خواهد داشت؟ گفت: ما در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و یک اسکواد خوب و بزرگ در اختیار داریم. ما در هر پست حداقل سه بازیکن خوب داریم. بازیکنانی که دیرتر به تیم اضافه شدند، قطعا یک روندی را باید طی کنند تا به بازیکنان دیگر برسند. ما تیمی داریم که در  پیش‌فصل آن را کامل در اختیار داشتیم و بعد بازیکنان جدید آمدند. قطعا آنها کار می‌کنند تا به بازیکنان دیگر برسند. ما تیمی هستیم که خوب کار می‌کند و همه بازیکنان جدید مثل سرلک و لوکاس ژوائو به تیمی اضافه شدند که شرایط خوبی داشت. این راحت نیست که خیلی زود به جایگاه دیگر بازیکنان برسید. نکته مهم این است که شما باید به همه بازیکنان احترام بگذارید. احترام به تیم یعنی در تمرینات به سختی کار کنید که برای شانس و موقعیت خودتان آماده باشید. این خیلی مهم است که یک مربی 30 بازیکن را مدیریت کند. ما بازیکنان زیادی داریم و این یک رقابت سخت برای بازیکنان است. لیگ نخبگان یک هدف و یک جاه‌طلبی بزرگ برای ماست. همه اعضای تیم ما باید حتی اگر یک دقیقه هم وارد زمین شدند نهایت تلاش خودشان را کنند، چون در این مسابقات یک دقیقه هم مهم است.
«آقای گاریدو تاکنون هفت بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته‌اید اما تاکنون موفق به برد نشده‌اید و آیا قول می‌دهید فردا اولین بردتان را به دست بیاورید؟» گاریدو در پاسه به این سوال عنوان کرد: من سعی کردم بفهمم که چرا این سوال را مطرح کردید. من مربی پرسپولیس هستم و اینجا کار می‌کنم. همان‌طور که گفتم لیگ نخبگان یک رقابت نزدیک است، مثل رقابت‌های اروپا و آفریقا. فردا یک بازی مهم برای ماست و هر کاری می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره