ترابیان: از فوتبال می‌روم و پشت سرم را نگاه نمی‌کنم

منبع
بروزرسانی
ترابیان: از فوتبال می‌روم و پشت سرم را نگاه نمی‌کنم
به گزارش مهر، عباس ترابيان که سالهاست در بخش‌هاي مختلف فدراسيون فوتبال فعاليت کرده و در جام جهاني به عنوان رئيس کميته فوتسال حضور داشت، پس از شکست تيم ملي برابر کلمبيا و حذف تيم ملي ايران از رقابت هاي جام جهاني مورد انتقادات بسياري قرار گرفت. رئيس کميته فوتسال در مورد انتقادات روزهاي اخير در مورد انتخاب علي صانعي به عنوان سرمربي تيم ملي فوتسال، ضمن بيان مطلب فوق گفت:‌ بنده از آقاي شمس به کرات در مورد انتخاب صانعي سوال کردم و ايشان اعلام کرد آقاي صانعي بهترين گزينه است. حتي نفراتي همچون محمدحسن انصاريفرد، صالح مدرس فيفا، رعدي و ... همگي تاکيد داشتند صانعي بهترين گزينه در شرايط فعلي براي هدايت تيم ملي فوتسال است. وي با اشاره به اينکه امروز برخي‌ها نمي‌توانند قراردادهاي 300 ميليون توماني ببندند، در مورد لرزش صدايش تاکيد کرد: 10 سال است در فوتبال ايران زحمت مي‌کشم اما يک گروه 3-4 نفره مي‌خواهند تمام زحمات من را زير سوال ببرند، به همين دليل ديگر در فوتبال باقي نخواهم ماند. آقايان از اين ناراحت هستند که ديگر نمي توانند قراردادهاي 300 - 400 ميليوني ببندند. ترابيان تاکيد کرد: بايد مديريت فوتبال و فوتسال را بررسي کنيم و نبايد به خاطر يک باخت تمام نکات مثبت را زير سوال ببريم. شما ببينيد همين کلمبياي ضعيف از نظر دوستان، اوکراين را مي‌برد و به جمع 4 تيم دنيا صعود مي‌کند اما آقايان اصلاً به اين موضوع اشاره نمي‌کنند. اين افراط و تفريط درست نيست و ما بايد همه چيز را فني بررسي کنيم.