برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مورینیو خواهان حضور بیل در تاتنهام است

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مورینیو خواهان حضور بیل در تاتنهام است

تسنيم/ سرمربي پرتغالي تيم فوتبال تاتنهام خواهان اضافه شدن بال ولزي رئال مادريد به ترکيب تيم تحت هدايتش است.
روزنامه آنلاين «ال‌اسپانول» اسپانيا با انتشار گزارشي مدعي شد گرث بيل ممکن است در اين تابستان اقدام به ترک رئال مادريد کند، چون ژوزه مورينيو به دنبال اضافه کردن او به ترکيب تيم تحت هدايتش يعني تاتنهام است. اين سرمربي پرتغالي زماني که هدايت منچستريونايتد را برعهده داشت، نسبت به جذب بال ولزي کهکشاني‌ها علاقه‌مند بود.
گرث بيل بارها اشاره کرده که قصد دارد تا پايان قراردادش در رئال مادريد بماند، اين در حالي است که مديران باشگاه تاتنهام خواهان بازگرداندن او به جمع اسپرز هستند و در سوي ديگر مديران باشگاه رئال مادريد هم قصد دارند در اين اوضاع اقتصادي نشأت گرفته از شيوع ويروس کرونا از شر پرداخت دستمزد 600 هزار يورو در هفته به بيل 30 ساله خلاص شوند.
بيل که در سال 2013 با قراردادي شش ساله به ارزش 100 ميليون يورو (85.3 ميليون پوند) از تاتنهام به جمع سفيدپوشان مادريدي پيوست، عملکردش در اين تيم پر فراز و نشيب بوده است، هرچند نبايد نقش مصدوميت‌هاي پي در پي او را هم در اين بين ناديده گرفت.
او فصل اخير هم نقش پررنگي در تيم تحت هدايت زين‌الدين زيدان نداشت و تنها در 20 بازي از رقابت‌هاي مختلف براي رئالي‌ها به ميدان رفت و آمار سه گل زده و دو پاس گل را از خود برجاي گذاشت.
گرث بيل تاکنون در 251 بازي براي رئال مادريد به ميدان رفته و 105 گل نيز براي اين تيم به ثمر رسانده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره