نماد آخرین خبر

از پرسپولیس ممنونم/ مانع جدایی مغانلو نمی‌شویم

منبع
ميزان
بروزرسانی
از پرسپولیس ممنونم/ مانع جدایی مغانلو نمی‌شویم

ميزان/ مدير تيم فوتبال پيکان گفت: هفته قبلي وقتي پرسپوليس مقابل تيم ذوب آهن شکست خود واقعا ناراحت بودم، ولي الان از آنها ممنونم.
محمدرضا طهماسبي با ابراز اميدواري از وضعيت تيم فوتبال پيکان بعد از تساوي با تيم استقلال اظهار داشت: وضعيت تيم ما مطلوب است و بازي خوبي مقابل استقلال انجام داديم. بازيکنان ثابت کردند لياقت‌شان خيلي بيش از انتهاي جدول است. بازيکنان ما مقابل تيمي خطرناک ظاهر شدند که از کادرفني و بازيکنان خوبي برخوردار است. هيچ چيز کم نداشتيم، ولي در شرايطي که مي‌توانستيم برنده شويم بازي به تساوي کشيده شد.
وي به بازي بعدي تيمش مقابل سپاهان اشاره و تصريح کرد: هنوز نااميد نيستيم و اميدوارم در بازي مقابل سپاهان برنده شويم. متاسفانه در اين هفته‌هاي حساسي که براي بقا در ليگ برتر مي‌جنگيم بايد با تيم‌هايي بازي کنيم که براي کسب سهميه به ميدان مي‌آيند. از نظر من بازي با سپاهان اگر از بازي با تيم استقلال سخت‌تر نباشد آسان‌تر هم نيست. ما چيزي براي از دست دادن نداريم و به دنبال امتياز هستيم.
مدير تيم فوتبال پيکان که خطر سقوط به شدت تيمش را تهديد مي‌کند خاطرنشان کرد: متاسفانه تيم ما در نيم‌فصل اول امتيازات زيادي از دست داد. از طرفي، شرايط بد آلودگي هوا باعث شد بازي‌ها عقب بيفتد و ما پنج بازي خارج از خانه متوالي برگزار کرديم. شرايط براي ما سخت بود. سفر‌هاي پياپي تيم ما را فرسوده کرد. باختي که مقابل شهرخودرو در دقيقه ۹۴ داديم روي روحيه تيم و در نتيجه تفکرات بازيکنان تاثير منفي گذاشت. با اين حال بعد از تعطيلي که به دليل کرونا به وجود آمد با کمک ويسي و کادرش شرايط بهتر شد.
طهماسبي در پاسخ به اين سوال که برخي تيم‌هاي پايين جدول منتظر شکست آنها مقابل تيم استقلال بودند گفت: خيلي تيم‌ها اميدوار بودند تيم ما نتواند مقابل استقلال دوام بياورد و تيم سقوط کننده باشيم، ولي بازي‌هاي ما هفته‌هاست با تيم‌هاي بالاي جدول که به دنبال سهميه هستند پيوند خورده است. در اين بين فقط يک بازي تيم ما مقابل تيم صنعت نفت بود و آن هم براي رقيب مهم نبود. ما فکر مي‌کرديم چون برايشان فرقي نمي‌کند بي‌انگيزه هستند ولي بازي سختي بود و فکر نمي‌کردم تا اين حد تحت فشار باشيم.
وي به بازي پُرگل پرسپوليس مقابل گل‌گهر اشاره کرد و ادامه داد: مي‌خواهم از پرسپوليس تشکر کنم؛ هفته قبل به خاطر بازي بي‌انگيزه‌اي که مقابل ذوب‌آهن انجام دادند از آنها ناراحت بودم. وقتي شنيدم اين تيم از ذوب‌آهن عقب است چون خودم پرسپوليسي هستم خيلي ناراحت شدم، ولي جا دارد به خاطر بازي پاک اين هفته از آنها تشکر کنم. نمي‌خواهم بگويم در بازي با تيم ذوب‌آهن ناپاک بازي کرد، ولي با وجود اين که بي‌انگيزگي آنها را درک مي‌کنم توقع دارم به سرنوشت ليگ اهميت دهند. از ديگر تيم‌هايي که شرايط جدول فرقي به حالشان ندارد، ولي فوتبال شرافتمندانه بازي مي‌کنند هم تشکر مي‌کنم. مي‌دانم خيلي از آنها مشکلات مالي دارند، ولي مردانه ايستاده‌اند و با همه توان بازي مي‌کنند تا حق به حقدار برسد.

مدير تيم پيکان با توجه به نزديکي امتياز تيم‌هاي ته جدولي تاکيد کرد: يکي از مشکلات تيم ما اين است که هر بازي که نتيجه گرفتيم رقبا هم نتيجه گرفتند. از اين رو هميشه رقابت زياد بود و همه به اين دل بستند که رقيب نتيجه نگيرد ولي ما به خودمان اتکا کرديم. مي‌دانيم تلاش‌هاي اين چند هفته نتيجه نداده و جايگاه ما تغيير نکرده است، ولي نااميد نيستيم و مي‌خواهيم در ليگ برتر بمانيم.
طهماسبي در مورد احتمال جدايي شهريار مغانلو از پيکان خاطرنشان کرد: مغانلو يک فصل ديگر با ما قرارداد دارد و اگر از تيم داخلي يا خارجي پيشنهاد داشته باشد مانع او نمي‌شويم. او فوتباليست قوي است، ولي نتوانست در اين بازي‌هاي اخير توانايي واقعي خود را به نمايش بگذارد، چون فشار زيادي را تحمل مي‌کند. هم خودش و هم اطرافيان از او انتظارات زيادي دارند و همين بر فشار رواني او مي‌افزايد. او بازيکن متعصب و بالياقتي است. هر تيمي که او را مي‌خواهد اگر از باشگاه اقدام کند به آنها کمک مي‌کنيم. تا جايي که مي‌دانم چند پيشنهاد خارجي داشته، ولي تيم‌هاي داخلي با ما مکاتبه نمي‌کنند. او با ما قرارداد دارد و حرفه‌اي اين است که هر باشگاهي او را مي‌خواهد با باشگاه پيکان مکاتبه کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره