نماد آخرین خبر

اینتر تیمی کامل و کونته سرمربی فوق‌العاده‌ای است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اینتر تیمی کامل و کونته سرمربی فوق‌العاده‌ای است

ورزش 3/ سرمربي تيم فوتبال سويا در آستانه حضور شاگردانش در فينال ليگ اروپا حريف ايتاليايي آنها را ستود و بر تفاوت اين بازي با رويارويي قبلي تيمش با يک حريف ايتاليايي تأکيد کرد.
خولن لوپتگي سرمربي تيم فوتبال سويا امشب (پنجشنبه) در نشست خبري پيش از بازي فردا شب شاگردانش مقابل اينتر در فينال ليگ اروپا به تمجيد از حريف ايتاليايي پرداخت و گفت تصور نمي‌‌کند که تيمش مقابل نراتزوري فرصت‌هاي گلزني زيادي داشته باشد.
لوپتگي گفت: اينتر تيمي بسيار کامل است، درست مانند تمام تيم‌هاي تحت هدايت آنتونيو کونته. اين تيم قابليت‌هاي فراواني دارد، مي‌تواند در دفاع بسيار سرسختانه عمل کند و به ندرت به حريفانش موقعيت گل مي‌دهد. ما اما با همان سبک و سياق هميشگي در اين بازي هم به ميدان خواهيم رفت. هدف‌مان اين است که يک بازي منسجم انجام دهيم و بازيکنان‌مان هم در نقش نيروي پشتيان براي يکديگر ظاهر شوند.
سرمربي اسپانيايي سفيدپوشان آندلس افزود: در کمال تواضع و احترام به فينال مي‌رويم. کاملاً آگاهيم که توجه به تک‌تک جزئيات بازي چقدر مهم است. پس بايد حواس‌مان را جمع و روي بازي تمرکز کنيم تا بتوانيم دست حريف را بخوانيم.
لوپتگي با تمجيد از همتاي ايتاليايي خود در اينتر تأکيد کرد: کونته مربي فوق‌العاده‌اي است و در اينتر هم مانند هر تيم ديگري که هدايتش را برعهده داشته توانسته است ذهنيتش را به بازيکنان خود منتقل کند. اينتر پر از بازيکناني است که آماده رقابت براي قهرماني در سري A هستند و اين يک واقعيت است. اما ما هم به توانايي‌هاي خودمان ايمان داريم و مي‌خواهيم فوتبال بازي کنيم.
سويا در مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپاي فصل جاري رم يکي ديگر از نمايندگان سري A را حذف کرد. لوپتگي اما مي‌گويد اينتر را نمي‌توان با رم مقايسه کرد.

سرمربي سابق تيم ملي اسپانيا و رئال مادريد عنوان کرد: رم و اينتر شايد به سبکي مشابه بازي کنند، اما به هيچ وجه مانند يکديگر نيستند. آنها دو تيم کاملاً متفاوت هستند. پس ما بايد با رويکردي متفاوت و با آمادگي کامل به مصاف اينتر برويم.
تيم‌هاي فوتبال اينتر و سويا فردا (جمعه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه راين انرژي شهر کلن آلمان روبه‌رو هم قرار خواهند گرفت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره