نماد آخرین خبر

وقتی توان مالی نباشد نمی‌توانید مبارزه کنید

منبع
تسنيم
بروزرسانی
وقتی توان مالی نباشد نمی‌توانید مبارزه کنید

تسنيم/ مهدي پاشازاده، سرمربي تيم فوتبال شاهين شهرداي بوشهر مشکل تيمش را ضعف قواي بدني در نيمه دوم دانست.
مهدي پاشازاده پس از شکست 4 بر يک تيم فوتبال شاهين شهرداري بوشهر مقابل استقلال در هفته سي‌ام و پاياني ليگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خواستيم که بازي خوبي انجام دهيم و در نيمه اول با شخصيت بازي کرديم و با پيروزي به رختکن رفتيم، ولي اين مشکلي است که از نيم‌فصل گريبانگير شاهين است و تيم در نيمه دوم از لحاظ بدني کم مي‌آورد.
«استقلال تيم بزرگي است و نمي‌توان آن را با پارس جنوبي يا سايپا مقايسه کرد.»، وي با بيان اين جمله افزود: استقلال بازيکنان خوبي دارد که توانستند در نيمه دوم کار را دست بگيرند و با تعويض‌هاي سرمربي اين تيم نتيجه را عوض کردند. روي اشتباهات فردي دو گل در نيمه دوم دريافت کرديم. وقتي تيم دو گل دريافت مي‌کند ديگر دستورات تاکتيکي از ياد بازيکنان مي‌رود. در ضدحملات با بودن قائدي و دياباته استقلال خيلي خطرناک است. توان ما همين بود و همين که توانستيم يک نيمه مقابل استقلال فوتبال مالکانه‌اي را به نمايش بگذاريم راضي‌کننده است. اگر از لحاظ بدني شريط بهتري داشتيم مي‌توانستيم در دو نيمه اين‌طور بازي کنيم. بازيکنان جوان که جايگزين شده بودند هم هيجان‌زده بودند و نتوانستند به خوبي بازي کنند.
وي درباره اينکه براي هدايت تيم شاهين در ليگ يک با او صحبتي شده است يا خير، اشاره کرد: بازي آخر ليگ تازه برگزار شده و هنوز صحبتي با من نشده است، ولي هر کمکي که بتوانم انجام مي‌دهيم و در خدمت هستم. ان‌شاءالله زيرساخت‌ها درست شود تا يک باشگاه حرفه‌اي داشته باشيم. اين مسئله را باشگاه بايد اعلام کند و من نمي‌توانم حرفي بزنم. من اگر علاقه‌مند به کار در شاهين نبودم در اين شرايط به اين تيم نمي‌آمدم. هيچ‌کس اين کار را نمي‌کرد، ولي من آمدم و تا آخر هم هستم.
پاشازاده درباره ناکامي دو تيم استان بوشهر در ليگ برتر خاطر نشان کرد: وقتي توان مالي وجود ندارد نمي‌توانيد مبارزه کنيد. اين باشگاه اگر پول داشت تا بازيکني مثل فرشيد اسماعيلي را به خدمت بگيرد و در نيمه دوم به بازي بياورد خيلي موضوع فرق مي‌کرد. همه چيز به توان مالي و خصوصي‌سازي بر مي‌گردد. اگر اين اتفاق رخ ندهد همه تيم‌هايي که نيمه دولتي هستند، به مشکل مي‌خوردند. مهم‌ترين مسئله در فوتبال ما حق پخش است که داده نمي‌شود. اين مسائل فوتبال را اذيت مي‌کند و از آن طرف ماليات هم مي‌گيرند، ولي حق پخش را نمي‌دهند. اميدوارم اتفاقات خوبي رخ بدهد تا دو تيم استان بوشهر سال بعد با قدرت به ليگ برتر برگردند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره