نماد آخرین خبر

پرسپولیس‌ بدون استرس بازی کرد/ دربی پرگلی در پیش داریم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پرسپولیس‌ بدون استرس بازی کرد/ دربی پرگلی در پیش داریم

ايسنا/ بازيکن سابق پرسپوليس مي‌گويد اين تيم در ديدار برابر سايپا بدون استرس بازي کرد.
محسن خليلي درباره پيروي پرسپوليس برابر سايپا اظهار کرد: وقتي استرس بين بازيکنان پرسپوليس کم شده بود، آنها توانستند راحت تر بازي کنند و فشاري رو خود احساس نکنند. البته سايپا هم با استرس بازي مي‌کرد زيرا خطر سقوط را احساس مي‌کردند. با اين حال شخصيت قهرماني پرسپوليس باعث شده بود چندين گام جلوتر از حريف باشد و بتواند عملکرد بهتري از خود ارائه بدهد.
وي افزود: آغاز بازي براي پرسپوليس واقعا خوب بود. هجوم تيم براي گل زدن نشان داد گل‌محمدي تيمش را براي برد به ميدان فرستاده بود. حرکات خوب خط هافبک تيم باعث شد سايپايي‌ها در زمين خودشان باشند و بيشتر سعي کنند گل نخوردند. با اين حال با گذشت زمان، کمي شرايط تغيير کرد. واقعا بايد به ابراهيم صادقي تبريک بگويم که با تيمي جوان و بي تجربه، ليگ را آغاز و به پايان رساند تا به نوعي دست به بازيکن سازي بزند. البته من مطمئنم با آمدن آقاي کاشاني فصل آينده شرايط سايپا بهتر خواهد شد چون مي‌دانم او مديري است که از هرجايي بوده، موفق عمل کرده است.
خليلي درباره داربي پيش رو هم گفت: اين ديدار واقعا خاص است. شايد در ليگ دو تيم با يکديگر بازي کنند و شکست بخورند فرصت جبران باشد اما در جام حذفي فرصت جبران نيست. من دوست داشتم دو تيم در فينال به مصاف هم مي‌رفتند تا جذابيت بازي بيشتر مي‌شد. با اين حال با توجه به روند دو تيم در چند بازي اخير، فکر مي‌کنم بازي پر گلي را در پيش داشته باشيم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره