نماد آخرین خبر

پیام مدیرعامل فولاد خوزستان پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

منبع
تسنيم
بروزرسانی
پیام مدیرعامل فولاد خوزستان پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

تسنيم/ علي محمدي مديرعامل شرکت فولاد خوزستان به دنبال کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا از سوي تيم فولاد پيامي را براي تشکر از اعضاي اين تيم صادر کرد.
تيم فوتبال فولاد خوزستان در پايان ليگ نوزدهم موفق شد در جايگاه سوم جدول قرار بگيرد و يکي از سهميه‌هاي فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا را براي خود کند. علي محمدي مديرعامل شرکت فولاد خوزستان به دنبال اين موفقيت پيامي تبريکي را منتشر کرد.  پيام مديرعامل فولاد خوزستان در پي کسب سهميه آسيايي تيم فولاد به شرح زير است:
«به نام خداوند بخشنده و مهربان
شما فولاد مردان در ميدان ورزش ثابت کرديد، عزم و اراده به همراه تلاش و از خودگذشتگي، نتيجه‌اي جز موفقيت ندارد. در اين راه به همگان نشان داديد، پهلواني بر قهرماني ارجحيت دارد.
در روزهايي که شما عزيزان در مسابقات مختلف، جانانه مقابل حريفان ظاهر مي‌شديد، کارکنان فولاد خوزستان شبانه‌روز در حال تلاش براي درخشش نگين صنعت جنوب کشور بودند.
درود بي‌کران بر شما که با توکل به خداوند، توسل به ائمه و با تاسي از خون شهدا، دل مردم خوزستان را شاد کرديد. اين دستاورد همچون نگيني درخشان در سپهر صنعت فولاد کشور مي‌درخشد.

براي به دست آمدن اين موفقيت دعاي خير کارکنان مجموعه فولاد خوزستان هميشه بدرقه راهتان بود؛ امروز احساس افتخار کنيد و به توانايي خود براي حضور موفق در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا اطمينان داشته باشيد.
اينجانب به دست آمدن جايگاه سوم در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال کشور و کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا را به شما عزيزان صميمانه تبريک عرض کرده و از تلاش يک پارچه بازيکنان، سرمربي، کادرفني، مديرعامل، کارکنان باشگاه و هواداران خونگرم خوزستاني تشکر ويژه دارم.
و من الله التوفيق
علي محمدي
مديرعامل فولاد خوزستان».

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره