نماد آخرین خبر

اختر: اگر تماشاگر بود مجیدی شغلش را از دست می‌داد

منبع
فارس
بروزرسانی
اختر: اگر تماشاگر بود مجیدی شغلش را از دست می‌داد

فارس/ پيشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند مجيدي شغلش را از دست مي‌داد.
ادموند اختر در خصوص ديدار دو تيم استقلال و شاهين بوشهر اظهار داشت: بازي خوبي بود، استقلال هفته‌ها است روندي خوبي دارد و نتايج خوبي کسب کرده است. اين مي‌تواند نويد يک تيم خوب براي سال بعد باشد. ما جام حذفي را در پيش داريم و کانديداي اصلي قهرماني هستيم. ليگ را هم در جايگاه دومي به اتمام رسانديم. اميدوارم فرهاد مجيدي با اينکه خودش تيم را نبسته است بتواند با کسب قهرماني در جام حذفي با کسب کارنامه خوب را به پايان برساند.
وي در رابطه با عملکرد استقلال در ليگ نوزدهم عنوان کرد: استقلال فرازونشيب‌هاي زيادي در ليگ داشت. شروع ليگ نتايج ضعيفي با استراماچوني کسب شد و بعد از گذشت هفته‌هاي اول تيم نتايج خوبي کسب کرد و به صدر جدول رسيد. مشکلاتي براي استراماچوني پيش آمد و از تيم جدا شد و با آمدن فرهاد مجيدي در اوايل نتايج خوبي کسب نشد اما روند رو به رشدي آغاز شد و در آخر با نايب قهرماني ليگ را  تمام کردند و کانديداي اصلي قهرماني در جام حذفي هستيم. فکر مي‌کنم و اين کارنامه خوبي براي مجيدي بود. او جوان است و عملکرد مناسبي داشته است. اگر بتواند اشتباهاتي که در قبل داشته تکرار نکند مي‌تواند موفق باشد.
اختر در رابطه با جام حذفي و رويارويي استقلال با پرسپوليس گفت: جام حذفي جام لحظه‌‌ها است. بازي استقلال و پرسپوليس ربطي به جدول و جام ندارد و هر دو مي‌خواهند در اين بازي پيروز شوند. استقلال تنها شانسي که مي‌تواند داشته باشد با پيروي برابر پرسپوليس قهرمان شود و کارنامه خوبي براي خود به جا بگذارد. 
پيشکسوت تيم استقلال در رابطه با عملکرد فرهاد مجيدي عنوان کرد: مجيدي در زمان فوتبالش بازيکن مطرحي بوده است و در زمان مربيگريش عملکرد خوبي داشته و بايد از او حمايت شود تا مربي‌هاي جوان به فوتبال‌مان تزريق شوند. ما نمي‌توانيم هميشه از مربي‌هاي پا به سن گذاشته استفاده کنيم. نبايد به خاطر نتيجه نگرفتن در يکي دو بازي به فکر تعويض سرمربي باشيم.
وي خاطرنشان کرد: فرهاد مجيدي نهايت استفاده را از نبود تماشاگران کرد اگر تماشاگر در استاديوم ها بودند اين احتمال وجود داشت که شغلش را از دست بدهد. فرهاد در اين زمان پخته‌تر شده و تصميمات بهتري را گرفته است. 

اختر در رابطه با عملکرد دياباته گفت: دياباته فرازونشيب‌هاي زيادي داشته است. هواداران از آقاي گلي او خوشحال هستند اما او يک نيم‌فصل مصدوم بوده است و به خاطر شرايط کرونا وقتي بازگشت 7 کيلو اضافه وزن داشت. مديران مي‌توانند وقتي به خاطر پاس گل، پاداش دهند و به خاطر مرخصي هم او را تحت کنترل داشته باشند. 
وي خاطرنشان کرد: اميدوارم روند رو به رشد استقلال با پيروزي برابر پرسپوليس در جام حذفي کامل شود و اين بيماري از بين برود و مردم بتواند در ورزشگاه‌ها فوتبال را ببينند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر