نماد آخرین خبر

فولاد و کسب سهمیه آسیایی پس از 6 سال

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
فولاد و کسب سهمیه آسیایی پس از 6 سال

آخرين خبر/ فولاد خوزستان در سيزدهمين دوره ليگ برتر با هدايت حسين فرکي در رقابت با پرسپوليس توانست با اختلاف يک امتياز قهرمان ليگ برتر شود.
به گزارش فوتبالي، آن روزها خيلي ها  روند مطلوب نتيجه گيري فولاد را مديون آکادمي بازيکن سازي فولاد و عنايت ويژه فرکي به جوانان آن دوره فولاد دانستند. از جمله بازيکنان آن دوره اسماعيل شريفات، لوسيانوپريرا،فرزاد حاتمي، سروش رفيعي، بختيار رحماني،  رشيد مظاهري و مهرداد جماعتي بودند که بعد ها هر کدام از اين بازيکنان به وزنه هاي موثري در فوتبال ايران بدل شدند.
 بعد از شش سال حالا فولاد خوزستان با هدايت جواد نکونام در رقابت تنگاتنگ با تراکتورسازي  و استقلال و سپاهان و شهرخودرو توانست با کسب 51 امتياز و رتبه سوم جدول ليگ برتر به سهميه غير مستقيم دست يابد. فولادي ها در روز آخر در اهواز تراکتور پر ستاره را شکست دادند و شايد اگر اسير بلاي کرونا نمي شدند مي توانستند نايب قهرمان ليگ نوزدهم شوند.
حالا که نکونام فولاد را آسيايي کرده مي تواند به حمايت ويژه مديران ارشد اين باشگاه و شخص سعيد اذري دلگرم باشد. فولاد در ليگ نوزدهم  با تکيه بر مديريت آذري بازيکنان باکيفيتي همچون پاتوسي و فرشاد احمدزاده را جذب کرد تا نشان دهد در خريد بازيکنان شاخص دست کمي از غول هاي تهراني و سپاهان اصفهان ندارد بايد منتظر ماند و ديد آيا فولادي ها با نکونام مي توانند روند مطلوب اين فصل را دادمه دهند و آيا قادر خواهند بود براي آسيا تيم مناسبي را جمع و جور کند؟

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره