نماد آخرین خبر

احمدزاده راه لیگ قهرمانان را پیدا کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
احمدزاده راه لیگ قهرمانان را پیدا کرد!

ورزش 3/ در حالي که بسياري تصور مي‌کردند که احمدزاده بعد از پرسپوليس، امکان حضور در تيم بزرگي را نخواهد داشت اما اين ستاره به فولاد پيوست و با اين تيم به ليگ قهرمانان آسيا رسيد.
هرچقدر که اوضاع براي فرشاد در ليگ پانزدهم به همراه پرسپوليس خوب پيش رفت، در ليگ نوزدهم به اين شکل نبود. نمايش هاي پايين تر از حد انتظار، حواشي پرتعداد و محروميت هاي متوالي سبب شد تا او کمتر از هر زمان ديگري به عنوان يک ستاره مورد خطاب قرار گيرد اما يک انتخاب خوب، فرشاد را دوباره به جمع بهترين هاي ليگ ايران برگرداند.

فرشاد احمدزاده در آخرين بازي مقابل تيمي قرار گرفت که هوادارانش نسبت به او زاويه داشتند و اجازه ندادند در زمستان پيراهن اين تيم را برتن کند. بنابراين او با انگيزه زياد وارد زمين شد و در طول بازي با دوندگي و جنگندگي هرچه بيشتر، براي تيمش درخشيد و به يکي از عوامل پيروزي در آخرين بازي ليگ تبديل شد.
فولاد تنها با پيروزي مي‌توانست سهميه ليگ قهرمانان آسيا را کسب کند و اين مهم با درخشش ستارگاني چون شيمبا، حيدريه، احمدزاده، آغاسي و... به ثبت رسيد. حالا فرشاد راه آسيا را با فولاد پيدا کرده و اميدوار است که زير نظر جواد نکونام با ادامه روند فعلي، ستاره درخشان اين تيم براي ACL 2021 باشد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره