نماد آخرین خبر

بهترین مقصد برای لیونل مسی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ ستاره بلغار سابق منچستريونايتد معتقد است ليونل مسي در صورت جدايي از بارسا بهتر است به سيتي برود.
روز گذشته اولين ملاقات بين رونالد کومان سرمربي جديد بارسا و ليونل مسي صورت گرفت که چندان نتيجه بخش نبود. مسي که تعطيلات خود را نيمه تمام گذاشت و براي صحبت با کومان زودتر به بارسلونا برگشت، به مرد هلندي گفت که براي آينده ترديدهايي جدي دارد و خودش را در حال حاضر بيرون از بارسا مي بيند. گمانه زني ها در مورد آينده ليونل مسي شروع شده و در نهايت بايد ديد تصميم نهايي او چه خواهد بود.
ديميتار برباتوف ستاره سابقه تاتنهام و منچستريونايتد در واکنش به جدايي احتمالي مسي از بارسا گفت:« ابتدا بايد بگويم که نمي توانم مسي را با پيراهن تيمي غير از بارسلونا ببينم اما اگر در نهايت چنين اتفاقي رخ دهد، معتقدم باشگاه هاي زيادي قادر به جذب او نخواهند بود. از نظر من منچسترسيتي مقصدي ايده آل براي مسي محسوب مي شود. هم پپ گوارديولا و هم سبک بازي سيتي که بسيار شبيه بارسلوناست، مي توانند مسي را براي پيوستن به اين باشگاه وسوسه کنند.»
برباتوف ادامه داد:« مسي را هميشه به اين متهم مي کنند که تمام فوتبالش در بارسا بوده و از چالش بازي در تيمي ديگر هراس دارد. حالا شايد بهترين فرصت باشد تا او به ليگ برتر بيايد و با پيراهن سيتي هم ارزش هايش را ثابت کند. منتقدان مسي که اغلب از دوست داران رونالدو هستند، منتظر تماشاي بازي هاي او در ليگ برتر هستند تا او را قضاوت کنند.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره