نماد آخرین خبر

کاش مسی بماند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاش مسی بماند!

ورزش 3/ روز گذشته مراسم معارفه پدرو گونزالس ملقب به پدري در باشگاه بارسلونا برگزار شد.
 بارسلونا سپتامبر گذشته بود که پدري را از لاس پالماس جذب کرد و او فصل گذشته در دسته دوم اسپانيا 36 بازي نيز انجام داد. پدري از فصل پيش رو بازيکن بارسلونا خواهد بود و مراسم معارفه اش نيز با حضور سران بارسا به انجام رسيد.
سال ها پيش پدر اين بازيکن شعبه رسمي هواداران بارسا در زادگاهش تِگِسته را افتتاح کرد و حالا او در 17 سالگي تبديل به بازيکن جديد آبي اناري ها شده است.
پدري در مراسم معارفه اش گفت:« از کودکي در روياي پيوستن به بارسلونا بودم و حالا رويايم محقق شده است. وقتي به باشگاهي چنين بزرگ ملحق مي شويد، بايد سعي کنيد از حواشي فرار کنيد و هدفم اين است که تمام تمرکزم را روي درخشش در بارسا بگذارم. هدف اصلي ام ماندن در بارسا و يادگيري است هرچند اگر باشگاه قصد قرض دادن من را داشته باشد، مخالفتي نخواهم کرد. فشار توقعات مي تواند براي هر بازيکني مثل سم باشد و دوست دارم با خيال راحت در بارسا بازي کنم.»
پدري ادامه داد:« اميدوارم اخبار جدايي مسي صحت نداشته باشند. دوست دارم او در بارسا بماند و چيزهاي زيادي از او ياد بگيرم. او بهترين بازيکن دنياست و اميدوارم بماند.»
اينيستا:« دوست دارم در زمين با عشق و علاقه بازي کنم و از فوتبال لذت ببرم. عاشق کار با توپ هستم و الگويم اينيستاست. او ديگر در بارسلونا نيست ولي ستاره هاي بزرگ ديگري مثل مسي هستند که بتوانم از آنها ياد بگيرم.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره