نماد آخرین خبر

درخواست مربی شهرخودرو؛ بازگشت به خانه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درخواست مربی شهرخودرو؛ بازگشت به خانه

ورزش 3/ مربي ايتاليايي شهرخودرو پس از اتمام رقابت هاي ليگ نوزدهم به دنبال اين است که به خانه بازگردد تا تعطيلات پايان فصل را در کشورش بگذارند.
کوزين دليل اين امر را دلتنگي اش براي خانواده خود عنوان کرد و توضيح داد که بخاطر داشتن فرزند کوچک و شرايطي که بيماري کرونا رقم زده مي خواهد از فرصت تعطيلات استفاده کند تا بتواند در کنار آنها باشد.
وي درباره احساسش از مدت زماني که به ايران آمده هم ضمن ابراز خرسندي از حضور در کشورمان گفت: ازينکه در شهرخودرو هستم خوشحالم. واقعاً اوقات بسيار خوبي را در مشهد گذراندم و اينجا براي من مثل خانه خودم بود.
دستيار سهراب بختياري زاده در شهرخودرو همچنين با بيان اينکه درصورت فراهم شدن شرايط فردا شب براي مدت يک هفته به ايتاليا بازخواهد گشت تا در تعطيلات پس از اتمام ليگ نوزدهم بتواند به خانواده اش سر بزند ادامه داد: البته براي مدت زمان مرخصي قصد دارم با مسئولان باشگاه صحبت کنم و در صورت موافقت آنها ممکن است زمان مرخصي ام بيشتر باشد.
کوزين درباره ادامه همکاري اش با شهرخودرو نيز گفت: در ادامه ي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در کنار شهرخودرو خواهم بود چرا که از بودن در اين تيم خرسندم.
استفانو کوزين پس از جدايي يحيي گل محمدي در پايان نيم فصل اول به جمع کادر فني شهرخودرو اضافه شد. او حتي پس از استعفاي ناگهاني مجتبي سرآسيايي، در مقابل سايپا به طور موقت و براي يک بازي سرمربي اين تيم هم شد. مربي ايتاليايي که به نظر علاقه دارد همچنان در فوتبال ايران باقي بماند، باتوجه به قانون منع به کارگيري افراد خارجي در فصل آينده، درصورت ادامه همکاري با شهرخودرو شايد از معدود خارجي هاي ليگ بيستم باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره