نماد آخرین خبر

اعتراف جنجالی لاورن درباره سرخیو راموس!

منبع
تسنيم
بروزرسانی

تسنيم/ مدافع سابق تيم فوتبال ليورپول اعتراف کرد ضربه‌اي که در بازي تيم ملي کشورش مقابل اسپانيا به کاپيتان تيم حريف زد عامدانه بوده است.
 دژان لاورن مدافع کروات تيم فوتبال ليورپول اعتراف کرد ضربه‌اي که با آرنج خود به سرخيو راموس زد عمدي و با هدف گرفتن انتقام هم‌تيمي‌اش محمد صلاح بوده است.
در جريان ديدار سال 2018 تيم‌هاي فوتبال کرواسي و اسپانيا در مرحله گروهي ليگ ملت‌هاي اروپا بود که لاورن با آرنج خود ضربه‌اي به کاپيتان ماتادورها زد و به خاطر آن از بازي بعدي تيمش محروم شد. آن بازي چند ماه پس از فينال ليگ قهرمانان اروپا برگزار شد، فينالي که در آن سرخيو راموس با انداختن وزن خود روي شانه صلاح باعث در رفتن کتف او و خروج زودهنگامش از ميدان شد. حرکت راموس که به اعتقاد خيلي‌ها زيرکانه و با هدف از کار انداختن خطرناک‌ترين بازيکن حريف بود، عمدي بود و بابت آن اين مدافع اسپانيا مورد خشم و انتقاد خيلي از اهالي فوتبال قرار گرفت.
لاورن هم يکي از آنها بود که منتظر به دست آوردن فرصتي براي تلافي کردن اين حرکت کاپيتان رئال مادريد بود و اين فرصت را در روز 15 نوامبر سال 2018 به دست آورد زماني که تيم ملي کشورش در شهر زاگرب در مرحله گروهي ليگ ملت‌هاي اروپا ميزبان اسپانيا بود.
در اين بازي که تيم ميزبان با نتيجه 3 بر 2 پيروز شد، مدافع 31 ساله کروات‌ها با آرنج خود ضربه‌اي به راموس زد.
او پس از بازي در صفحه شخصي خود در اينستاگرام نوشت
: من ضربه آرنج خوبي به او زدم! ها ها! 3-2! حالا برو و حرف بزن رفيق!

اکنون لاورن که به تازگي به تيم زنيت سن‌پترزبورگ پيوسته است، اعتراف کرد که ضربه‌اش به راموس عمدي بوده است. او به شبکه تلويزيوني صداالابلد مصر گفت: من عمدي به راموس ضربه زدم؟ بله. اين ممکن است. لوکا مودريچ (هافبک کروات تيم ملي رئال مادريد) سعي داشت که از تنش‌هاي ميان من و راموس بکاهد و ما با هم مقابل تيم ملي کرواسي قرار گرفتيم و من هم با آرنجم عمداً به او ضربه زدم و به او گفتم که الان بي‌حساب شديم.
لاورن افزود: من براي راموس به عنوان يک بازيکن و کارهايي که براي تيمش انجام مي‌دهد احترام قائل هستم. او کلي جام برده است اما از طرف ديگر رفتارهايي دارد که من دوست ندارم و به بازيکنان حريف هم آسيب مي‌زند. نمي‌خواهم داستان‌سازي کنم اما فکر مي‌کنم کاري که راموس با صلاح کرد و باعث آسيب‌‌ديدگي دوست من شد، عمدي بود. پس آن موقع (بازي کرواسي و اسپانيا) زمان تاوان پس دادن بود. در فينال آن سال ما از رئال مادريد بهتر بازي مي‌کرديم تا اينکه صلاح مصدوم شد. خروج او از زمين بازي ضربه بزرگي به ما زد. بعد از آن بود که رئال مادريد بر بازي سوار شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره