نماد آخرین خبر

سه گزینه مسی در صورت جدایی از بارسلونا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سه گزینه مسی در صورت جدایی از بارسلونا

آخرين خبر/ اخباري که در مورد جدايي قريب الوقوع ليونل مسي از بارسلونا مطرح شده، سه تيم را گوش به زنگ کرده است. ستاره 33 ساله آرژانتيني دستمزد بالايي دريافت مي کند (سالي 50 ميليون يورو) که به نظر مي رسد در صورت جدايي از بارسلونا فقط سه تيم توان پرداخت اين مبلغ را دارند: اينتر، منچسترسيتي و پاريسن ژرمن.
به گزارش فوتبالي، در حال حاضر مشخص نيست که بارسلونا براي فروش ليونل مسي چه مبلغي مي خواهد. نزديکان مسي تصور مي کنند که با توجه به اين که فقط يک سال از قرارداد لئو مانده، بارسلونا مبلغي بين 100 تا 150 ميليون يورو را براي فروش او طلب کند.
سه گزينه احتمالي مسي در صورت جدايي از نيوکمپ را مرور مي کنيم:
اينتر: باشگاه ايتاليايي ماه هاست که روياي خريد مسي را در سر مي پروراند و حالا به نظر مي رسد که بهترين گزينه براي خريدنش باشند. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که اينتر سرمايه 260 ميليون يورويي براي پرداخت دستمزد مسي در چهار سال آينده را تامين کرده است. تيم نراتزوري اميدوار است که مسي بتواند به صورت رايگان جدا شود و بدين ترتيب به پردرآمدترين بازيکن ليگ ايتاليا بالاتر از رونالدو تبديل خواهد شد. اينتر مي خواهد با مسي قراردادي چهار ساله امضا کند. اين باشگاه از سويي مي خواهد با وارد کردن لوتارو مارتينز به اين انتقال، دل بارسلونا را به دست بياورد. حضور مسي در اينتر و تقابل احتمالي او با رونالدو در يوونتوس مي تواند خاطرات تقابل هاي دو ابرستاره فوتبال جهان در ال کلاسيکوها را تکرار کند. از سويي سبک زندگي در ميلان کمابيش به بارسلونا شباهت دارد و مسي از اين حيث هم مشکلي نخواهد داشت.پدر مسي اخيرا در ميلان خانه اي خريده تا به شايعات در مورد اين انتقال شدت ببخشد.
منچسترسيتي: پپ گوارديولا سرمربي اسپانيايي محبوب منچسترسيتي مي تواند در اين انتقال به سود تيم انگليسي باشد. مسي بهترين سالهاي فوتبالي خود را زير نظر گوارديولا داشته است. از سويي باشگاه انگليسي نيز از نظر مالي مشکلي براي اين انتقال ندارد .بدين ترتيب پيوستن مسي به سيتي مي تواند به بمب نقل و انتقالات ليگ انگليس تبديل شود. سيتي مي خواهد طلسم ناکامي در ليگ قهرمانان اروپا را بشکند و مسي مي تواند به کمک آنها بيايد. از طرفي آگوئرو يکي از بهترين دوستان مسي هم در ورزشگاه اتحاد توپ مي زند.
پاريسن ژرمن: پي اس جي ديگر تيمي است که مي تواند لئو را به خدمت بگيرد. باشگاه فرانسوي هم نيمار، يکي از دوستان صميمي مسي را در ترکيبش دارد و بدين ترتيب دوباره اين زوج طلايي مي توانند کنار هم بازي کنند. تيم فرانسوي بدين ترتيب با نيمار، امباپه و مسي مي تواند مخوف ترين خط حمله فوتبال دنيا را در اختيار داشته باشد. هر چند که مشخص نيست که آيا تيم فرانسوي توان مالي اين را دارد تا دستمزد هر سه ستاره را بپردازد يا نه.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره