نماد آخرین خبر

شرایط ناراحت‌کننده مسی!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
شرایط ناراحت‌کننده مسی!

آخرين خبر/ گري لينه‌کر معتقد است که صحبت درباره جدايي مسي از بارسلونا ناراحت کننده است اما حضورش در منچسترسيتي مي‌تواند ليگ برتر را بسيار هيجان انگيز کند. 
به گزارش فوتبالي، تنها چند باشگاه در جريان توانايي مالي پرداخت هزينه خريد ليونل مسي را در صورت تصميم اين بازيکن به ترک بارسلونا دارند. با اين حال حضور شيخ منصور در ورزشگاه اتحاد باعث شده که سيتي يکي از اين باشگاه‌ها باشد. آبي پوشان همچنين از نعمت حضور پپ گوارديولا در تيمشان بهره مي‌برند چرا که او پيش از اين در بارسا با مسي کار کرده است.
لينه‌کر که پيش از اين در فاصله سال‌هاي 1986 تا 1989 با پيراهن بارسلونا به ميدان رفته در اين باره به تاک اسپرت گفت:
" اين ناراحت کننده است چون شما نسلي از بازيکنان را در اختيار داريد که بسيار بزرگ بوده و قهرماني‌هاي بسياري به دست آورده‌اند اما شرايط به گونه‌اي پيش مي‌رود که همه ناراضي هستند و اين خصوصا در فوتبال بي‌رحمانه است. کومان کار سختي در پيش دارد و اين دوره گذار بسيار بزرگي است. تماشاي ادامه حضور يا جدايي مسي جالب است و همزمان براي بارسلونا بسيار ناراحت کننده است چرا که تماشاي اتمام فوتبال او در تيمي جز اين باشگاه سختت خواهد بود. تصور کنيد که او به ليگ برتر و تيمي چون منچسترسيتي بيايد چون به خاطر گوارديولا محتمل است. با توجه به تمام سرمايه گذاري‌هاي سيتي و تلاشي که باشگاه براي تبديل به برندي جهاني کرده چه کسي بهتر از مسي که مي‌تواند ميليون‌ها هوادار را با خود بياورد؟ منچسترسيتي خيلي زود هواداراني در سراسر دنيا خواهد داشت. براي باشگاه‌هايي چون سيتي اين کار دهه‌ها طول مي‌کشد اما جادويي‌ترين فوتباليست دنيا چنين توانايي دارد. "


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره