نماد آخرین خبر

پول دیگر اهمیتی ندارد!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پول دیگر اهمیتی ندارد!

آخرين خبر/ يورگن کلينزمن معتقد است که گرت بيل نبايد بيشتر از اين به حضورش در رئال مادريد ادامه دهد و اين بازيکن بايد هرچه سريعتر به تاتنهام بازگردد.
به گزارش فوتبالي، بازيکن تيم ملي ولز شرايط خوبي را در سانتياگو برنابئو پشت سر نمي‌گذارد. زين الدين زيدان تصميمي به استفاده از اين بازيکن 31 ساله ندارد و او حتي در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان و در ديدار برگشت برابر منچسترسيتي نيز در فهرست نفرات دعوت شده براي بازي حضور نداشت. نمايندگان اين بازيکن که زماني گرانقميت‌ترين بازيکن دنيا بود بارها تاکيد کرده‌اند که او تصميم دارد تا سال 2022 در پايتخت اسپانيا حضور داشته باشد. با اين حال صحبت‌هايي درباره احتمال حضور مجدد او در ليگ برتر انگليس نيز شده است.
کلينزمن که پيش از اين سابقه حضور در تاتنهام را داشته در اين باره به تاک اسپرت گفت:
" زمان براي يک بازيکن خيلي زود مي‌گذرد و نمي‌توان آن را هدر داد. نيمکت نشيني براي يک بازيکن بدترين تنبيه است. مهمترين چيز براي هر بازيکن اين است که در زمين باشد و بازي کند. وقتي اين اتفاق رخ ندهد دير يا زود بايد به نتيجه‌اي رسيد و حرکتي کرد. يک روز در دهه 30 سالگي مي‌رسد که بايد فوتبال را ترک کني و نگاهي به دوران حرفه‌اي خود مي‌کني و تعداد گل‌ها و بازي‌ها را بررسي مي‌کني. پول ديگر اهميتي ندارد. پول نبايد روي تصميم بيل تاثير بگذارد. او بايد شرايط شخصي را در نظر بگير. به عنوان يک هوادار تاتنهام دوست دارم او به اين تيم برگردد. "


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد