نماد آخرین خبر

هفته سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس/ ۳+۲ در انتظار نهایی شدن مذاکرات

منبع
مهر
بروزرسانی
هفته سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس/ ۳+۲ در انتظار نهایی شدن مذاکرات

مهر/ باشگاه پرسپوليس هفته سرنوشت سازي را براي جذب و تمديد قرارداد با بازيکنان پيش رو دارد.

نوزدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ايران در حالي پنجشنبه گذشته با قهرماني پرسوليس به پايان رسيد که اين تيم بايستي چهارشنبه هفته جاري ديدار نيمه نهايي جام حذفي را مقابل استقلال تهران برگزار کند.
شاگردان يحيي گل محمدي علاوه بر دربي پيش رو براي ادامه رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا که به صورت متمرکز در کشور قطر از ۲۴ شهريورماه آغاز مي شود شرکت خواهند کرد. از اين رو کادر فني پرسپوليس ليست جذب بازيکنان فصل آينده خود را در اختيار مديران باشگاه قرار داده اند تا آنها را قبل از شروع ليگ قهرمانان ۲۰۲۰ جذب کنند.
دانيال اسماعيلي فر، سعيد آقايي و حامد لک جدي ترين گزينه هاي حضور در پرسپوليس هستند که قرار است در هفته جاري مذاکرات خود را نهايي کرده و در صورت توافق مالي با پرسپوليس قرارداد امضا کنند. سه بازيکني که گفته مي شود تکليف آنها تا اواسط هفته جاري با پرسپوليس بطور قطع مشخص خواهد شد.
همچنين عيسي آل کثير مهاجم صنعت نفت آبادان، يکي از مهاجمان ليگ دسته اول و دو بازيکن ليگ برتري ديگر نيز که سابقه شاگردي گل محمدي در شهر خودرو را دارند نيز در ليست خريد سرخ ها هستند تا اين تيم را در ادامه بازي هاي آسيايي و همچنين فصل آينده ليگ برتر همراهي کنند.
مهدي رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپوليس علاوه بر نهايي کردن مذاکرات با اين بازيکنان در اين هفته بايد قرارداد برخي بازيکنان فعلي اين تيم را نيز تمديد کند. علي عليپور و بشار رسن جزو شاخص ترين آنها هستند که اين موضوع مي تواند چالشي جدي براي مديريت باشگاه محسوب شود.
هافبک تيم ملي عراق که به تازگي ۱۰۰ هزار دلار از مطالبات خود را دريافت کرده است بايستي با شروط مالي پرسپوليس کنار بيايد در غير اينصورت نمي تواند به حضورش در اين تيم ادامه دهد.
عليپور نيز با داشتن دو پيشنهاد خارجي هنوز پاي ميز مذاکره براي تمديد با پرسپوليس قرار نگرفته است تا وضعيت او نيز در هاله اي از ابهام باشد.
هفته پيش رو مي تواند روزهاي سرنوشت ساز پرسپوليس در نقل و انتقالات تابستاني باشد تا گل محمدي تکليف خود را در خصوص ليست بازيکنان فصل آينده بداند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره